.

Sabtu, 25 Jun 2016

BERHUDUD HUDUD







HUDUD DIKATA

HUKUM ALLAH

TAPI KENAPA

HUDUD 

DI KELANTAN

BERBEZA 

DENGAN

HUDUD GANU

SAJE TANYA 

JANGAN MARAH






-----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tu namanya hudud politik..bkn hudud syariat islam..yg kena pon orang miskin..yg kaya bebas bergaya..

Tanpa Nama berkata...

Islam suku suku mcm 3 suku. Fatwa negeri lain2. Majlis fatwa kebangsaan lain lagi.

Majlis agama islam negeri pun masing masing. Sesama mufti pun ada yg kata mufti itu wahabi dan macam2 gelaran.

Hudud teganu versi hadi al-marangi, versi kelate pula nik amar al-sami dan nik al-buduhi. Nasib baik kedah dah terlopeh kat umno. Kalau tidak akan ada versi almarhum al-azizani.

Kalau nak selamat, ikut rasul dan alquran. Ustaz, lebai dan ularmak kalau bagi ceramah, kuliah, tazkirah kalau takde nas dan dalil yg sah, sila bakulsampahkan. Zaman sekarang lebih2 lagi bulan puasa, semua pak lebai sibuk nak kutip laba cari duit raya.

Tanpa Nama berkata...

Kalau orang betino pakai seluar ketat, orang betino tu keno hudud dan dendo..tapi bila ustaz PAS chaste (menfitnah) DAP melarang azan di Penang, Puak Alamak lepaskan dia tanpa apa2..ustaz tu kebal kerana syafaat Alamak PAS...
Mana Islam PAS jiko dalam islam shahih bukhari yang false accusation is a crime...ikut hudud semarah padi, ustaz tu patut keno sula dari mulut ke jubo dengan buloh betong...atas jenayah menfitnah dan percayakan dengan berita yang bawa oleh orang manufik tanpa menyiasat.