.

Sabtu, 25 Jun 2016

SEJARAN DEMO KETUANAN MELAYU





JANGAN

CAKAP AJE

AKSI MAHU

BUAT




GKCM beri amaran 'badai' besar bakal landa Umno

Umno bakal dilanda pergolakan besar selepas pemecatan beberapa tokoh parti itu seperti diumumkan Majlis Tertinggi parti itu pada sidang media semalam, kata Gabungan Ketua Cawangan Umno Malaysia (GKCM).
Ketuanya Kamarul Azman Habibur Rahman berkata, GKCM akan mula bertindak balas di atas 'penghinaan yang tidak boleh diterima' terhadap Muhyiddin Yassin dan  Mukhriz Mahathir.
"GKCM akan mula bertindak. Umno akan dilanda badai ketidakpercayaan yang amat dasyat," katanya dalam kenyataan yang dikeluarkan malam tadi.

TOK IS CHIP

ONLI TOK TOK

DON TOK TOK

NATING HAPEN

STREET WAIT

NO TOK TOK



-----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Melayu kan BAHALOL

Kalau tak , tak kan Singapura pun lari

Tanpa Nama berkata...

Badai besar? Lancau laa badai. Dah tersurat dlm sejarah malaya pemimpin melayu yg hebat biasanya dari kalangan org yg terbuang, dihambat atau dinyahkan dari partai. Samada dicantas atau disumbat dlm jel. Pemimpin hebat biasanya akan bingkas bangun melawan, bila dia diangkat semula, dia akan jadi pemimpin yg hebat, contoh Tun M (pemimpin zalim dan jahat) dan Anwar Ibrahim (pemimpin pembela rakyat).

Selain dari mereka, contoh pemimpin era baru memang penakut dan pemakan dedak. Nak harap badai besar pejadah kalau yg kena buang tu pun tak reti melawan! Diam membisu.. yg satu tu berkepit bawah ketiak bapak, lagi sekor harapkan cawangan jer yg bersuara. GKCM sila lupakan hasrat kalian, pemimpin yg korang nak bela tu dua dua takde telo, mmg jenis toya mat amin.

Haprak mukrak chaiiitttt!!!