.

Rabu, 29 Jun 2016

DEMO JUMAAT INI






JUMAAT INI 

DEMO

ANTI ISRAEL


KUMPUL  


MASJID 

TABUNG HAJI







































------------

4 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Den dah ponek dongan hal anti israel ni. Apo sa nak anti israel lak, ado apo-apo ko. Haghi tu dek marah kek israel, konon tak mau baham mcdonal .. cubo kau tengok kaum apo yang paling ghamai lepak dan kojo kek mcdonal. Cubo bukak TV, corito yahudi ditayangkan berulang-ulang .. kekadang tengtorang hino eslam. Hari tu ado corito 2012 kek TV .. tengtorong ditunjukan didalam satu malopotako Mokah ghaib dalam poto dunio. Gamak eey tutop lah sarikat travel agensi Ketuanan Molayu Eslam .. kah kah kah .. camno plak Tan Sri Kak Ijat nak poee umrah untuk borsih doso.

Tanpa Nama berkata...

kerajaan malaysia pun ada perjanjian perdagangan dengan israel, sila cek kat orang kaya ananda krisnan. baru2 ni, ben natayahu menghulurkan tangan persahabatan dengan turkey.sebelum itu israel membedil palestin.kita lihat ada tak mufti2 turun, tak kira mufti wilayah ke mufti pahang ke atau ufti yg datang..nanti nelofa bagi tudung utk tahan panas ketika puasa.tak cukup tudung, belakang badan dia tolong urutkan mcm harun jin buat..

Tanpa Nama berkata...

KLU demo ni DAP turun mufti pahang tak turun apa hukumnya bro tt mohon pencerahan, sekadar bertanya jgn marah

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Muyideen mukhrij datangLaaa buat ramai