.

Rabu, 29 Jun 2016

KES BELUM SELESAI



BERIMANLAH
Dan apabila dikatakan kepada mereka: "Berimanlah kepada Al Qur'an yang diturunkan Allah", mereka berkata: "Kami hanya beriman kepada apa yang diturunkan kepada kami". Dan mereka kafir kepada Al Qur'an yang diturunkan sesudahnya, sedang Al Qur'an itu adalah (Kitab) yang hak; yang membenarkan apa yang ada pada mereka. Katakanlah: "Mengapa kamu dahulu membunuh nabi-nabi Allah jika benar kamu orang-orang yang beriman?" 


Katakanlah: "Taatilah Allah dan Rasul-Nya; jika kamu berpaling, maka sesungguhnya Allah tidak menyukai orang-orang kafir". kalu tak beriman denagn Quran nak pangge apa pulak? Allah pun pangge kapir ada pulak manusia nak tunjuk pandai tak boleh pangge kapir mana belajar mari bukan Islam sama lah kapir orang Islam pun boleh jadi kapir tau tak??? on MEMBACA IMEJ GUNA SEMIOTIK
Anonymous
on 6/28/16

PETUNJUK
Muga muga Allah beri petunjuk di jalan yg di rehdoei. on MEMBACA IMEJ GUNA SEMIOTIK
Anonymous
on 6/28/16

PERLAHANKAN SPEAKER MASA AZAN
Muka mcm ni... Cubo ko suruh perlahankan volume speaker tu masa azan.. Dia akan kumpulkan semua bala tentera.. Mengangkat pedang dan memfisbililahkan dirinya dan pedangnya agar mati syahid... Padahal.. Suruh kurang 5 point je volume tu ....dia takan fikir banyak punya.. Sebab ruang diantara telinga dio.. Cuma ada ball barring...kakakkakakaka.....patutlah SOMPLAK..... PUIK... INI MUKA MOTHER FUCKER KATA ORANG AUSTRALIA.... KAKAKAKKAKAKAKA on MEMBACA IMEJ GUNA SEMIOTIK
DIDI KOTA BELUD
on 6/28/16

MATA KECIK
Muka dililit daging- mufti ni bukan saja cukup makan malah makan berlebih lebihan hingga muka berbonggol bonggol mcm belakang unta. Mungkin terlebih makan sebab selaku iring alsultan melantak makan besar. Tidak suka berlapar, rezeki dari Ilahi berdosa ditolak katanya. Hidung kembang dan lebar - pandai cari makan dgn cara belit belit dan putar putar. 

Mata kecik warna kuning dan mulut kecik - suka tido, ntah la samada mufti ni rajin buat kuliah agama atau tidak, mulut mcm tu org malas bercakap. Bercakap bila boss suruh saja. Muka hitam berjeragat - jarang berwuduk, suka bertayamum sapu debu di muka. Efek kolesterol juga kelihatan di muka kesan tabiat makan yg buruk. Telinga dan cuping besar - pekak badak, hanya dengar cakap/arahan boss saja. Misai jarang - keturunan jawa mungkin. Muka sembab - kaki tido. Hanya bangun bila boss panggil. Kalau org bawahan yg panggil dia akan melenting marah sebab tidur diganggu. Secara keseluruhan, muka mcm ni gila harta dunia. Minat mercedes benz, on DARI ILMU SEMIOTIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/28/16

KOMPENI
Anjing kompeni on DARI ILMU SEMIOTIK
ampel70
on 6/28/16



PUASA NI
KAH.. KAH.. KAH.. No komen la TT. aku puasa ni... nanti kurang pahala puasa aku tahun ni takut kena isi borang baru untuk qada puasa. apa la lu TT! Aku tengok gambar tu pun aku dah nak rasa lain macam. on DARI ILMU SEMIOTIK
Anonymous
on 6/28/16




--------

2 ulasan:

shahrun supian berkata...

Hi TT jawa jawa jangan main ye, sensitif tau, sakai semang negrito ke tak pe hihihi......

Tanpa Nama berkata...

Muka tak berkat

Sedih kan