.

Rabu, 29 Jun 2016

SILA FIKIRKAN



SILA FIKIR

SILA RENUNG

SAJE TAYANG

JANGAN MARAH
Thiam Kah Meng Sbb dapat dedak.
LikeReply152 mins
Khaliquzzama Bin Abdul Rauff Barisan pemimpin laknat.
LikeReply37 mins
Abdul Latif Satu parti dipimpin oleh ulamak tersohor ,satu lagi dipimpin oleh Mat Sabu. Kalau tu pun tak faham lg tak tau la.


-------------

6 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Kapir Laknat nentang hudud boleh dikira-kira lagi .. kita faham. Tapi bila UMNO setuju hudud secara olok-olok, UMNO setuju hudud sebab nak akalkan rakyat, itu lah perangai paling hina sekali .. mufti muka tonyok pon lebih mulia.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Maka bergentayanganlah sang langau dan pacat memanjat daerah perbatasan kulit kuning mu.. Menghisap dan merendek untuk menghidu bauan tubuh mu yang berharga 600 ribu itu.... Hehehehehehhe... Aku pernah kesana dan aku kini dewasa... Kata ku... BOLEH BELAH..... AKKAKAKAKAKAKAKAKAK

Tanpa Nama berkata...

Sesungguh nya DAJJAL itu ada di kalangan umat manusia

Itu sebab Manusia di bagi akal tuk ber fikir

Ketahui lah orang orang Melayu memang BODOH gagal ber fikir sejak azali lagi

Maka BONGGAP lah melayu miskin papa kedana

Harga GAS naik lagi July 2016 ini , makin papa kedana lah orang orang Melayu lepas raya nanti

Moga Moga LIM GUAN ENG selamat dan hidup di esok hari

Sedih lah lihat negara ini hancur ke longkang

NAJIS aka TAIK ada merata rata

Teringat kata kata TUN benar sekali

Tanpa Nama berkata...

cuba ingat balik.
dalam the star ka tak silap. si malaon najib pernah cakap. jadi headline muka depan.

"NO TO HUDUD"

PAS semua ni tak baca surat khabar inggeris kah?


Tanpa Nama berkata...

Kalau hanya yang berugama Islam sahaja yang dikenakan hukum hudud maka ramailah orang Melayu bakal kudung tangan kaki. Sebabnya: lihat sahaja peratus penjenayah berdasarkan kaum, Melayu majoriti. Ada bagus juga kalau ramai pencuri jadi kudung: kadar jenayah melancap akan turun juga muahahaha

panglimo potaseh berkata...

Najib setuju hudud olok-olok je, tapi orang melayu suka kena olok-olok.