Rabu, 1 Jun 2016

HAKIKI - SIAPA DIA?




JENG JENG JENG

KALAU TAK 

BETUL TUDUHAN

INI SATU FITNAH

KALAU BETUL

SIAPA DIA?


Azizah percaya Azmin takkan lindungi salah laku


Presiden PKR letak kepercayaan penuh terhadap Azmin dan yakin tiada individu akan dilindungi.

Presiden PKR Datuk Dr Wan Azizah Wan Ismail meletakkan kepercayaan penuh terhadap Menteri Besar Selangor Datuk Seri Azmin Ali dalam berdepan tuduhan terhadap kerajaan negeri itu.
Azizah dipercayai merujuk dakwaan 'permintaan wang dan wanita' ketika berurusan dengan kerajaan Selangor dan yakin Azmin tidak akan melindungi pihak terlibat sekiranya terdapat bukti salah laku berkenaan.
"Saya dan pimpinan PKR meletakkan kepercayaan sepenuhnya terhadap pentadbiran kerajaan negeri Selangor di bawah  Azmin Ali, menteri besar Selangor.

"Kami yakin sekiranya terdapat bukti yang kukuh berkenaan apa jua salahlaku oleh sesiapa pun di dalam pentadbiran kerajaan negeri Selangor, menteri besar akan mengambil tindakan yang sewajarnya dan sebarang kebejatan tidak akan dilindungi," katanya pada kenyataan media.

KAH KAH KAH

kes dah berat

masuk SPRM

soalan hakiki

betul ke?

atau hanya

cerita dongeng

kah kah kah

SPRM & SPR


------------

2 ulasan:

huha berkata...

Kalau azmin yang buat...macamana pulak?????

Tanpa Nama berkata...

Sprm buleh pakai ker bro. Nt sprm pun dirasuah ppuan lawa bak wanita german mau x terbang melayang serban tebal pun ilang inikan pulak sprm.tp apasai si azmin pulak yg melatah seolah olah Azmin pun terlibat sama.kalau org bwhn terlibat ambil tindakan dan pecat serta merta xrugikan azmin pun.jeng jeng jeng....adakah azmin pun skali makan.kahkahkah