.

Rabu, 1 Jun 2016

HUDUD DI DUHUH






HUDUD OOO HUDUD
Akhir nya Najib terima juga hudud. Walaupung cara beransur, berensot dan berputar macam siput babi bergerak. Itu lah anugerah Allah yg paling besar untuk Najib. Hanya yg terpilih je dapat. Bayangkan pelacur yg bagi anjing minum pun dapat syurga .. ini kan Najib yg berkorban untuk sekejap terima, sekejap tak terima hudud .. yg penting terima hudud tu dapat kaver isu yang sebenar masa kempen PRK nanti.

 Dulu sebelum PRU13 dah terima hudud .. lepas tu diam .. nah sekarang PRK di dua kawasan Melayu .. maka Najib tanpa toleh kiri kanang terus terima hudud tapi INGAT bukang terima hukum hudud? Faham ye .. beza hudud dan hukum hudud .. ontah lahai den pon tak faham. on HUDUD KENA HUDUD
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 5/28/16




----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kerang badak yang berkarat?

Tanpa Nama berkata...

HUDUD ini lagi besar dari BILYON BILYON SUDAH MAGIK

Potong tangan kalau curi maggi kari sebungkus 80 sen takut juta juta tangan kena MAGIK pulak

Kalau BILYON BILYON nih bagi saja passpot cukup dah boleh MAGIK tak susah juta juta rakyat lain

Kepala Otak !!!!!!