.

Sabtu, 18 Jun 2016

HUKUM HUDUD SIAPA BUAT











NIK AMAR

KATA HUDUD

HUKUM ALLAH

KALAU HUKUM

DARI  ALLAH

KENAPA SUDAN

LAIN PAKISTAN

LAGI LAIN?

SAJE TANYA

JANGAN MARAH









------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hukum solat sapa buat pasai apa sana lain sini lain
awat tak mau komplen
hukum yang duk pakai lani sapa buat apasai sana lain sini lain
awat tak mau komplen

Laki-laki yang mencuri dan perempuan yang mencuri, potonglah tangan keduanya (sebagai) pembalasan bagi apa yang mereka kerjakan dan sebagai siksaan dari Allah. Dan Allah Maha Perkasa lagi Maha Bijaksana.
As to the thief, Male or female, cut off his or her hands: a punishment by way of example, from Allah, for their crime: and Allah is Exalted in power.

macam mana mau potong boleh rujuk lah kitab kitab yang belambak dah dibincangkan bab
hukum jinayah dalam Islam ni
yang jadi masaalah besar ramai tak mau pakai engkar angkuh
nak tunjuk pandai dari Allah
sebab tu jinayah makin betambah

yang penting curi cukup bukti cukup syarat apa lagi tunggu kasi kerat lah
tak payah sumbat dalam penjara pun

awat ramai takut sangat depa ni yang takut hukum jinayah Islam ni nak memcuri kut
nak bezina kut nak minum arak kut nak marasuah kut

awat hukum yang duk pakai lani semua orang kena ka
terpilih jugak ada kena ada telepas
awat tak komplen besar besaran

When it is said to them: "Come to what Allah hath revealed, and to the Messenger.: Thou seest the Hypocrites avert their faces from thee in disgust.

jangan jadi diri kita termausk dalam golongang munafiq

saja tanya jnagn marah gua