.

Sabtu, 18 Jun 2016

NAJIB JADI IMAM MASJID






FB


GEMPAR !!!.. NAJIB DAH JADI IMAM.. betoi ka ?








------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalau kat belakang ada orang yang lebih baik bacaanya tahu hukum sah batal solat
maka orang itulah yang wajib diangkat jadi imam
bukan sebab diatu pm

ada paham ka???

Tanpa Nama berkata...

Bagus lah jad IMAM.....

SAPUMAN pun boleh jugak

Apa mau susah susah

Jadi BON BON Pun boleh

Pak SOTONG BESAR pun tak berani nak nasihat pun

Tak payah cerita lah....

bakri berkata...

Memang ah jib gor kena jadi imam tapi bukan imam solat. Ketua negara kira imam jugak.


Masalahnya imam negara kena la nawaitu dia nak bantu rakyat yg jadi makmum dia dan kenalah makmurkan negara.

Jgn pulak bersekongkol dgn yahudi bila buat bisnes. Ni tidak meniaga yahudi tibai fees dan interest bagai nak ghak. Jagalah kepentingan rakyat yang kesudahan nya akan tanggung interest setinggi gunung sampai ke anak cucu.

Lps tu meniaga buloh kasap- harta tergadai projek tak jalan duit tak tau pi mana cina tembam joli sakan di konar dek pak arab yg berserban di siang hari dan bergencok di malam hari tunggang langgang dek botoi.

Takut2 jadi mcm pagar yang di harapkan pagar yang makan padi. Rakyat marhaen kena gigit jari.

Yang segala galanya di dunia ni juga di akhirat ialah Allah bukannya raja duit.

Cobalah imam renong2kan.