Isnin, 27 Jun 2016

INI BERLAKU DI KEDAH







F.BOOK


Follow · June 25
 
Orang Kedah punya kerja..
Bulan puasa pun buat loqlaq. Ini ajaran siapa kau pergi buat tapak kaki palsu then claim Nabi Muhammad punya, Lepas tu tabur2 bunga n minta orang cium.

Makin Khurafat n sesat ..
Bila kita suruh balik kepada sunnah dia kata nya kita Wahabi. Nanti i ambil Capal tu libas muka kau orang tau lah.































-----------------

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bodoh Melayu tak ada had nya

Tspak kaki pulak

Tanpa Nama berkata...

Knp orang melayu jadi mcm ni sekali. Rasulullah tinggalkan al-quran dan sunah. Baca, faham dan amalkan. Bukan suruh mendewakan rasulullah. Bayangkan kalau amalan begini dilakukan tidak mustahil generasi 500 tahun akn datang menjadikan rasulullah sebagai tuhan. Mohon dijauhkan.

Sebab kita dah tgk apa yang berlaku dengan agama kristian. Nabi Isa tidak pernah mengaku yg dia tuhan tetapi manusia yg terkemudian telah menjadikan nabi Isa tuhan. Begitu juga dengan budha. Tindakan perlu diambil kepada penganjur kerana menghina Rasulullah.

giorgio berkata...

Malaysia Malaysia......sudah dekat menjadi secular statE

Tanpa Nama berkata...

Moofti kedah apa bikin? Tido ke? Yg tu kira macamana pulak?

Tanpa Nama berkata...

nak jadi macam samirin zaman nabi musa la kot.
lepas ni kumpul emas banyak-banyak then buat patung lembu. masa leburkan emas tu masukkan tapak kaki tu. maka jadi lembu boleh bercakap di kedah nu..

Nazrio berkata...

Tangan rusmah

Nampak tangan guru hadi
Terus cium... ingatkan
Tangan rusmah
BegituLah sebaLiknya
KaLu isu sebeLah utara niii ...
takut2 keLing pariya jer
Banyak type ni sana
Sebab Mereka ni
boLeh menJadi meLayu ori
Boleh juga menjadi tiruan
Mereka Saja~saja
Merendah diri sebab
nak sangat2 menjadi umnQ
MeLayu² yg sebeLah nusantara
iaLah meLayu dedaK
MeLayu biLyun onLy...
SeLaLu saja di bodoh kan
Bangsa meLayu keLing...
MeLayu ni biLa...
dapat tea mapLey pun mabok
Tak dapat minum tea tarik keLing
Di restoran 'Makan isLam' pun
Rusmah di sangka badaK
Guru hadi Disangka m
MenyeLeweng isLang
Berjuang isLang ikut
Panduang umnQ

Nampak bendera PAS di kata umnQ punya bendera
Nampak rusmah cium tangan
Ingat tangan guru hadi
Apa punya pundeX moneX

Tanpa Nama berkata...

Pemimpin yg bodoh hanya mempunyai pengikut2 yg 10 kali lebih bodoh dari dia.

Tanpa Nama berkata...

Tok mufti pon bodoh.....dh kena nasihat kangkang ke....kenape tk berani tegur.....bri hukum kluar laa fatwa....jgn jadi ulamak bisu.

Tanpa Nama berkata...

Astaga...mana perginya OTAK dan IMAN Melayu yang hadir ke majlis itu?.....dilutut? di kerandut zakar? tertinggal dalam jamban? Kenapa Melayu masih perlu berhala untuk berdoa kepada Allah...walaupun hari2 disaji dengan TV Islamik, Ceramah2 agama, drama agama yang melancholic....kira2 bangun pagi, masuk tidur, semuanya dibuai dengan benda religis..tetapi enapa masih ada Melayu yang jahil, bodoh dan syirik
Mufti Melayu memang fail...gagal...loser...kau semua patut MALu dengan tahap iman orang Melayu ...yang datang bukannya mat rempit atau bohsia...tapi kebanyakannya beserban sebesar periuk rewang atau tudung selabuh2 tabir masjid...hebat tu !!!
Nabi Muhammad adalah manusia, sama seperti kita, dia tidak boleh memberi2 syafaat, rahmat, keramat tanpa izin Allah SWT. Tak pernah seumur hidup Nabi menggunakan sandelnya, serbanya, tapak kakinya, sependernya, siwaknya dll untuk tabah power dalam berdoa atau beribadat.
Orang Islam wajib yakin dengan Allah SWT sahaja...tiada sekutunya..beriman dengan Nabi Muhammad yang betul adalah mengikuti Sunnahnya..bukan medewa2nya..bertaubatlah...


Tanpa Nama berkata...

ni semua tak mustahil.lihat saja agamaawan2 dari kedah..kejenya dok menipu je. jamil khir org kedah.imam muda ammar pun dari kedah. diorg taksub dgn benda2 magic ni.tu blum dgr cerita2 di kuliah2 subuh, kuliah magrib dan kuliah2 agama lain lg.dikuliah2 ini la juga diselitkan kebencian terhadap dap. dap diserang dgn hebat oleh umno, mufti, pas melalui agenda agama. nape agenda 1mdb tidak diserang, napa tppa tidak diserang..benar kata ayatollah isham rais, kalo dulu isu komunis dilagu2kan, kini isu agama dilagu2kan seperti halnya juga diluar negara, ISIS ditetaskan, taliban, al shabab semua menjurus kpd agama.disebalik jubah adalah jersi2 penaja bernilai jutaan dolar disamping hadiah utama iaitu dapt bidadari.

Tanpa Nama berkata...

yang hadir pun tudung2 labuh..jgn ingat tudung islam je labuh, tudung sister kristin pun sama labuh.sumenya tertutup rapat..kalo org lain buat mcm tu nant pegawai agama kata sesat khurat, tp bila diorg yg buat, sume nanpak suci..senang betul org2 kedah ni ditipu..