.

Isnin, 27 Jun 2016

TUKAR TIUB BREAKING NEWS






APA MAKNA

BERITA INI
KENYATAAN
Datuk  Shamsul Zairil Kamaruddin
Mantan Setiausaha Politik 
Menteri Keewangan 11 
Dato' Seri Husni Hanadzlah :

Datu' Seri Husni Hanadzlah mengumumkan perletakan jawatan sebagai:
Bendahari UMNO Malaysia,
Bendahari Agong Barisan Nasional,
Timbalan  Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri Perak, 
Timbalan Pengerusi Barisan Nasional Perak, 
Ketua Bahagian Tambun 
dan 
Pengerusi Barisan Nasional Parlimen Tambun


ADA GADUH?

ADA PERANG

ATAU X NGAM

DENGAN NAJIB



-----------

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Menteri2 power yg lain mohon angkat kaki... ehhh ade lg ke?

Loh CK berkata...

Rupa2nya beliau bendahari Umno... beliau spatutnya lbh kuat bersuara drpd muhyiddin masa persoalkan najib pasal duit dermaan 2.6 billion...

Saiful berkata...

Pergi bersama rahsia abadi...buku baru...buku lama dah hilang..rahsia hingga pecah di perut...dijanjikan hidup didunia anak cucu akan dijags oleh godfather... hidup malaiyu

Tanpa Nama berkata...

ape yang dah jadi yop..orghang kampung tak marah ke nanti projek tak masuk?ni mamat org kampung melayu di ipoh, ni mamat yg sokong gst.dia dah letak jawatan tp gst tak letak jawatan pun.kita tengok, orang bagan datok kena turun ke tak?teknik najib adalah teknik yg sama seperti org2 terdahulu..nak kekal dijawatan,maka dipancung orang keliling..agak2 mak janda dlm pantang dpt jadi menteri tak atau org sabak dpt menteri gak..jangan lupa jambatan manong..jgn buat jambatan pakai batang kelapa sawit dari sarawak sudah laa.mamat menang sabak tu, jgn lupa pasar sekincan, tolong upgrade.dato jamal ikan bakar kacau peniaga2 cina babi petaling street, tapi mamat menang sabak ni bole upgradekan pasar utk cina2 sekincan..nak tgk gak pejuang2 bangsa johor melawan najib sb muhyidin dibuang, nak tengok gak kaki pukul2 warga kedah hentam najib..atau masing2 tunggu beg birkin atau tunggu kopek kak rosmah..dlm kopek ada duit.

Jafrul Jaafar berkata...

Dengan pemergiannya Puni@ Husni, one of the Senior Ministers together with the mata sepek, replaced by two jokers Jo n Othman, I would say , it will be more disaster to come for Malaysia Treasury. If those Seniors Minister like Nor Mohammed Yaakob, Puni himself, n Super CGPA 3.85 Wak Mazlan can't even stop The Lanun n his comrades to swindle our Treasury , WHAT WE CAN EXPECT WITH THESE TWO JOKERS , JO N OTHMAN!!!..habislah Bankrap!!..get ready Malaysians, simpan duit DLM BANTAL

Jafrul Jaafar berkata...

Bankrupt LA treasury, puni@ husni dah pencen..a very hardworking minister n strong character..lagi seronok lah The Lanuni..huhu

bakri berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

Alhamdulilah

SUDAH SEDAR TAUBAT kot....

Seksa KUBOR nak dekat kan

Bukan budak budak lagi pun

Banyak sudah KOJOL kerja DUNYA TIPU RAKYAT

Bagis lah , masih belom ter lambat kan...

Tanpa Nama berkata...

kalau takat hadi awang pun cair.. nik abduh pun jd bodoh.. ini takat ala-ala mcm nie, heeee sekejap je nie... esok2 lupa la tu... melayukan.. mudah lupa... hhahahahaha...

Tanpa Nama berkata...

Simpan di umah atau tabung rahsia...

Tanpa Nama berkata...

Takde ribut takde apa terus resign. memang saspen ala clint easwood..