.

Isnin, 27 Jun 2016

KESAN OOO KESAN









F.BOOK

6 hrs
 
Nah aku belanja setapak. Tak real langsung
Like
Comment
Comments
Ariff Eye Ahmad bukan tapak kaki Nabi saw ada cop mohor dia ka...kat tumit
LikeReply6 hrs
Abah Anas Ar Rembawi kesan tapak kaki rupanya....kalau nak kesan sangat nanti kita tuam tapak kaki kat badan dia. baru ada akal
LikeReply26 hrs
Jo Rahim bg kaki kt muke
LikeReply11 hr

























I REST 

MY CASE

MI LORD

KAH KAH KAH


------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

buta perut...........

Tanpa Nama berkata...

Mcam tapak kaki orang orang NiGERIA saja

Betul ke nih ?????

Tanpa Nama berkata...

Bagi Negara..Negara punah, bagi agama..agama punah, Bagi negeri ....negeri punah...itula bangsa seagama ku...Melayu

Tanpa Nama berkata...

Nama pun melayu,melayu kan bodoh apa pun xtau,pemalas, salahkan cina je kejenye..brp kerat je melayu yg bijak pandai.yg lain semua ngabiskan beras je..org suruh ikut perangai nabi tp tapak kaki pulak yg dipuja2..dulu rambut, lepas ni xtau la jgn pula nt taik nabi pun diorg sembah.kahkahkah...

Tanpa Nama berkata...

Melayu ada dua jnis tau..melayu beriman ikut APA perintah Allah & melayu yg cuma melayu..jgan bantai semua melayu tu sama...salah ckap jadi fitnah...aku melayu Islam laa
.itu faktanya

Tanpa Nama berkata...

tolonglah support sket bisnes melayu islam ni. kesan tapak kaki bole ganti vaksin virus.tak caya tanya imam muda org asal kedah gak.bubuh air kat kesan tu, pastu selawat 3 kali, pastu minum selama 30hari 30mlm, insyallah sume penyakit hilang.bukan itu sahaja, kesan tapak kaki ni kalo letak didlm rumah anda akan terasa seolah2 nabi ada bersama.malahan bole juga menghalau nyamuk aedes,zika serta menghalau hantu jembalang yg berbalang2 mcm harun jib..so cd rukyah harun din bole tolak ketepi.selain itu kesan tapak kaki nabi akan menambahkan kasih syg suami isteri, suami cepat tegang dan tahan lama, isteri kuat mengacip dan banyak air..beli la..hasil jualan 10% akan didermakan kpd persatuan ulama2 dunia agar bisnes ini diredhai..bisnes agama semakin mengecil..tongkat ali dan kacip fatimah takda kat mekah..