.

Isnin, 27 Jun 2016

JANGAN BUAT KERJA BODOH





JANGAN BUAT

KERJA SIA SIA

JANGAN CEMAR

MALAM SEKITAR




Penyokong bakar buku perlembagaan Umno

Sekumpulan ahli Umno yang dipimpin oleh Gabungan Ketua Cawangan Umno Malaysia (GKCM) membakar buku perlembagaan Umno hari ini ekoran kegagalan parti itu mematuhi perlembagaannya ketika memecat timbalan presidennya,  Muhyidn Yassin dan bekas Menteri Besar Kedah,  Mukhriz Mahathir.
Tindakan membakar buku perlembagaan itu dibuat oleh Timbalan Pengerusi GKCM, Rushdan Mohamed serta para pengikutnya di samping sidang media yang dibuat oleh Muhyidin dan Mukhriz di Damansara hari ini.
Bagi mereka, ia adalah selaras dengan tindakan Umno yang tidak lagi mematuhi buku perlembagaan Umno itu.

KAH KAH KAH

ini kerja bodoh

tak datangkan hasil

buat semak & kotor

cuba susun ramai

geng & penyokong

turun ke jalan raya

baru ada oooom

kalau tidak lebih baik

rebuss telor saje

kah kah kah

REBUS TELOOO



-----------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Melayu Melayu kan BODOH

Kena bebudak GENG NAJIS

OTAK PIKIR TAIK Saja...

Kechik Ke Tua lahap RASUAH , darah daging hati sudah mati mana ada sifat manusia pun

Gaya gaya saja yang ada tapi bila hati sudah hitam , macam MAYAT HIDUP saja


Buat habis beras saja

panglimo potaseh berkata...

Mintak pandangang Tuang Guru dan Mufti Pahang .. hookooman bakar buku kaitan UMNO .. jatuh kapir ke .. kapir kasta mana, harbi ke, ximni ke, laknat ke .. ayuk jatuh hookooman sekarang juga.

Tanpa Nama berkata...

TT dah tak sabar tu. Sekarang dah panas, lepas ni nyalakan api, lepas tu simbah petrol. Yang lain pikirlah sendiri. Ini sangat bagus, api dalam sekam.

giorgio berkata...

Ngok.... Tak faham.... Macam roti tanpa telor...mujur la da badan berat...

Tanpa Nama berkata...

orang pekan orang pahang suda pekena bangsa johor bangsa lanun. senyap sunyi tak melawan..takut sultan ke takut rosmah?takyah bakar buku umno, tu buku hutang bukan buku umno.takda buat benda bodoh, sememangnya umno2 bodoh2 belaka. ingat kat najib, tak perlu pandai, hanya kesetiaan.teringin gak nak tengok perajurit2 tentera johor, sb2 johor beraksi..takkan takut dgn mamat pekan pahang tu,sultan pahang pun sudah tua dan takda duit, takkan takut kot..mane pergi sume pahlawan2 bugis, jawa,bangsa brtisih..hilang dalam beg birkin rosmah ke?

Tanpa Nama berkata...

Daftar orang yang akan masok neraka ialah ;

1.Agamawan yang hanya bercakap untuk kepentingan politik sesetengah pihak

2.Ahli politik yang gagal memajukan rakyat dan hanya berjaya jual sentimen bangsa dan agama

3. Orang yang dikecualikan dari undang-undang hudud atau undang2 duniawi

4. Orang yang tidak dapat diadili dengan undang2 duniawi