.

Isnin, 27 Jun 2016

MUFTI CAP AYAM





MAKAN GAJI
Mufti ni tak salah .. dia makan gaji .. dia tukang cakap je .. ada orang suruh dia cakap gitu .. sebab tak lama lagi amanat pong akan keluar, ngatakan sapa yang berkawan dengan Kapir Harbi maka dia akan jadi dua kali harbi .. nak kenakan Chedet la tu. on MUFTI CAP AYAM
panglimo potaseh
on 6/26/16


MUFTI TURKI
Pada 10 April, 1920, Sheikh-ul-Islam Turki, Durrizade Abdullah yag dilantik oleh Sultan Mehmed VI, telah mengeluarkan satu fatwa mengistihar bahawa penyokong-penyokong Revolusi Turki adalah kafir, hatta darah mereka halal.

Pada petang di hari yang sama, Mufti Ankara, Rifat Borekci disertai oleh 149 khadi-khadi dari wilayah Anatolia yang dibawah kuasa Mustafa Kemal telah mengeluarkan satu fatwa mengistihar bahawa pendokong-pendokong Sultan Mehmed VI adalah kafir dan korban dalam peperangan menentang mereka adalah syahid. Selanjutnya telah menjadi bahan sejarah. on MUFTI CAP AYAM
Anonymous
on 6/26/16

MUFTI GENTING
MOPTY GENTING kan Biasa lah AYAM memang suka duduk GENTING... Tu sebab banyak NAJIS on MUFTI CAP AYAM
Anonymous
on 6/26/16


MATI KATAK
Tuk heng mati kataK On... tariK baLiK DAP harbi Mana boLeh tarik baLik WakiL iLahi speaking.. Apakah katak suka mati kataK Di panah petir di hempap hujan on MUFTI CAP AYAM
Nazrio Dond DoLLa
on 6/26/16

SEMUA PEKAKAS
lagu rasisma agama akan terus dilagukan.hukum hudud akan terus menjadi santau.ibarat ada penjual pantun pastinya ada pembeli pantun. kita biarkan tulang rasisma.jgn amik pot, biar mereka berlaga sesama sendiri dan pastinya media akan cuba dan terus mencuba untuk menyeret masuk wakil2 dari PH kedlm isu ini. kemahiran tinggi wajib ada ketika disoalsiasat oleh media. media pun sama seperti polis, seperti SB,seperti mufti iaitu mereka ini dilatih dan telah menerima latihan samada secara langsung atau secara tidak langsung.


lihat mufti perak, mufti perak dulu bertugas di KDN kementerian dalam negeri, lihat presiden alussunnah wal jemaah, beliau juga dari KDN, lihat pemakan harta anak yatim miskin Datuk Jamil Khir, beliau agamawan dari KAGAT, kor agama angkatan tentera.mereka semua telah dilatih agar melayu dinaikkan semangat kemelayuan dan keislaman. para pengikut gagal melihat bahawa asal melayu adalah hindu.ajaran hindu tidak pernah memaksa org lain memeluk hindu.jadi.sekiranya seorg on HANYA CAKAP MUFTI
Anonymous
on 6/25/16

NEGARA RAJA BERPERLEMBAGAAN
Nabi tak hafiz? Bebal punya statement...sama juga dengan mufti...Nabi jadi Rasul bukan main nasib-nasib..Tuhan pilih Nabi bukan orang lain sebab Nabi personal yang ada kualiti...bukan pilih macam buah dadu... Ini negara bukan negara Islam...tidak ada isu negara islam. 

Ini negara demokratik raja berperlembagaan sama macam Britain..Rakyat semua sama taraf di sisi perlembagaan tak kira agama apa. Tidak ada taraf kafir atau islam. Tidak ada taraf kafir zimmi atau harbi. Mufti cakap out of contact. Isu kafir harbi itu kalau negara ini negara Islam. Jiran-jiran pulak kafir totok yang bersiap sedia nak perang dengan islam. 

Orang kafir dalam negara islam pulak kurang hajor buat perangai macam IS.Subversif. Kalau macam ni tak payah guna istilah kafir harbi pun...memang patut sesiapa yang belot dengan negara sendiri memang patut kena perang. Di Malaysia sekarang pun tengok lah apa jadi dengan kumpulan-kumpulan yang cuba menjatuhkan kerajaan secara tidak demoratik akan ddakwa sebagai menentang on HANYA CAKAP MUFTI
Anonymous
on 6/25/




---------

1 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Kes Tok Heng ni cam ne pulak .. dia tak sokong DAP, tapi tak anggap DAP macam Kapir Harbi seperti yg di fatwakan .. apo hookooman ey Uz-Tat.