.

Isnin, 27 Jun 2016

TAPAK KAKI OOO TAPAK KAKI





MENDEWAKAN RASULLULLAH
Knp orang melayu jadi mcm ni sekali. Rasulullah tinggalkan al-quran dan sunah. Baca, faham dan amalkan. Bukan suruh mendewakan rasulullah. Bayangkan kalau amalan begini dilakukan tidak mustahil generasi 500 tahun akn datang menjadikan rasulullah sebagai tuhan. Mohon dijauhkan. Sebab kita dah tgk apa yang berlaku dengan agama kristian.

 Nabi Isa tidak pernah mengaku yg dia tuhan tetapi manusia yg terkemudian telah menjadikan nabi Isa tuhan. Begitu juga dengan budha. Tindakan perlu diambil kepada penganjur kerana menghina Rasulullah. on INI BERLAKU DI KEDAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/27/16





--------------

3 ulasan:

giorgio berkata...

Orang yang ngok saya kata Kan Buddha is tuhan, orang Yang ngok aje kata Jesus itu tuhan tulen.... Ohhhhhh tapak kaki

Tanpa Nama berkata...

Haron din dalam ceramahnya pernah kongsi citer yg dia diherdik dan ditunjal kerana berdoa lama di makam rasulullah di masjid nabi. Kerajaan saudi memang tak benarkan umat islam berlebih2 dlm menunjukkan kasih sayang kepada rasulullah. Kalau kasihkan rasulullah mudah jer banyakkan salawat dan amalkan panduan yg rasulullah tinggalkan (al quran dan sunnah).

Tanpa Nama berkata...

Sebab apa apa mesti ada mula nya

Nanti tapak kaki SAPUMAN pun di cium jugak

SAPUMAN pun nak di THORHAN kan

Melayu Melayu saja bahalol