.

Jumaat, 3 Jun 2016

POLITIK MAT KUPANG







POLITIK

MAT KUPANG

DAN

MAT PORNO




3 Jun 2016
KOTA BHARU - Pemuda Pas Pusat mengajak semua pimpinan dan ahli parti agar menilai kembali tahaluf siyasi (hubungan politik) dengan PKR


KAH KAH KAH

woit

hebat gempaq

angkuh 

sombong

tak sedar

orang kelantan

dah muak

dah bosan

pru 14 bungkus

SEMUA BUNGKUS



------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pada PAS, biar segala manusia benci dan meluat. Asalkan Allah suka.

Mcm mana derang tahu Allah suka? Mereka berkeupayaan berdialog secara langsung dgn tuhan. Wasap pun boley.

Tanpa Nama berkata...

kalo dah pemudanya pun macam tu, bayangkan la pula presidennya..agak2 apa hala tuju politik pas?apa garis perjuangan pas?apa kelas perjuangan pas?garis nabi ke? atau garis hudud gula-gula..presiden kluk klak..pemuda german porn..tetiba ckp pasal hala tuju..baik concentrate kat perbendangan hudud ala pas..jgn nanti tetiba pas kata garis perjuangan adalah melawan kezaliman, adalah garis kelas pekerja..hudud sesuai ketika utk persidangan, sesuai utk menutup taik jelmaan rosmah mak badak..sesuai utk menutup batang2 hutan yg dirogol dirakus..semoga dibulan yg mulia nanti, allah turunkan balak dari langit diserambi mekah..

Tanpa Nama berkata...

pas akan bungkus bukan atas kehilangan kekuatan tapi atas sebab runtuhnya akhlak ahli ahlinya.

Tanpa Nama berkata...

Mat PORNO mana boleh buat kerja

KONTOL NYa saja ada POWER KERJA kan

Bahalol

Tanpa Nama berkata...

sbb boleh online dgn tuhanlah, di n9 akan dipasang pemancar di menara2 masjid.

Tanpa Nama berkata...

Kata dua pemuda pas pusat tu nampak macam lembut dan berhemah. Itu pkr kena fahami betul betul. Orang yang ada ilmu tafsir jer yg boleh fahami ayat ayat tuu. Itu nampak macam boleh dirunding tapi sebenarnya adalah wahyu. Kalau fahami betul betul, tafsirannya mcm ni.. pkr nak masuk sorga atau neraka?

Orang yg boleh tafsir ayat pemuda pas cuma hadi saja. Pkr ada simpan din ayam, menantu hadi, sila minta din ayam untuk rujuk dgn hadi awan. Dikhuatiri pkr salah tafsir, naya oo masuk neraka.

#kahkahkah