.

Jumaat, 10 Jun 2016

TAK TUKAR DARAH ATAU BELUM





RIDHUAN 

BAK KU TEE

DAH TUKAR

DARAH ATAU 

BELUM KALAU

TERUSIK KULIT

BATAL AIR

SEMBAHYANG

ATAU TIDAK?

SAJE TANYA

JANGAN MARAH


ACCIN mahu Cadbury bayar kos tukar darah umat Islam - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=0kiJHP0Hl-g
May 27, 2014 - Uploaded by KiniTV
Gabungan Pertubuhan Islam bukan kerajaan (ACCIN) mahu kilang coklatCadbury yang dua

Cukai kami juga bina masjid, MCA serang Ridhuan

 | June 10, 2016
MCA menasihati Ridhuan cermin diri dan membuat sesuatu mengurangkan gejala sosial di Kelantan.






PETALING JAYA: MCA hari ini membidas Dr Ridhuan Tee Abdullah, bekas ahlinya yang keluar parti Cina itu baru-baru ini, selepas pensyarah kontroversi itu melabel MCA anti-Islam dan hanya menggunakan kedudukannya dalam kerajaan bagi mendapatkan projek.
“Bukankah majoriti anggota MCA juga rakyat Malaysia yang membayar cukai? Bukankah cukai yang disumbangkan anggota MCA digunakan bagi membangunkan negara termasuk membina masjid dan surau?” soal Setiausaha Biro Keharmonian Agama MCA, Chris Daniel Wong.

KAH KAH KAH

woit

betul ke cina MCA
cina kapir bagi
duit buat masjid
bagi duit buat surau
betul ke berita ini
ini sudah berat
ini kacau akidah
mana majlis 
fakwa fakwa
berilah satu fakwa
kah kah kah
kalau terusik
dinding masjid ini
batal air sembahyang ke?

FAKWA FAKWA

------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Biasanya syarikat melayu yg dapat tender bina masjid. Kemudian dialibabakan pada kontraktor cina. Jadi, cina juga yg buat masjid. Bila bina bangunan masjid, guna duit cukai dari melayu, cina, india, dayak, balak, babi, loteri, arak dan dan dan. Kontraktor dan pembekal bahan mentah pun biasanya cina juga. Yg kerja2 finishing baru la dapat kat kontraktor melayu tu pun kadang2 kontraktor cina jugak. Tapi bila masjid dah siap, cina dilarang masuk!! Cuba tanya Teo Nie Ching. Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Ha ha aha ha ha

Melayu Melayu mana ada duit

Jual nasi lemak gotrng pisang banyak mana nak bayar cukai

Semua CINA tanggung lah kat Malaysia nih

Duit cukai CINA jugak bayar gaji gaji

SAPUMAN

Mat Lahap

Mat Boroi

Mat Kampau

Mat Kopiah

Melayu Melayu mana ada duit pun

Nak harap Mtlayu buat SURAU sepuloh tahun pun tak siap lah

Tanpa Nama berkata...

mca bukan je mbidas riduan bah kut tee..malah ini soalan yg wajib ditanyakan kpd hadi selaku pemimpin pas yg bercita2 besar jd pm.agak2 hadi tau ke yg komoditi terbesar malaysia adalah lemah babi.bukannya lemah ayam.hadi wajib belajar dgn felda md isa, beliau merupakan salah seorg penerima bantuan kerajaan ketika virus babi myerang negeri sembilan.isu hudud bila mca , mic mau hentam pas?agak2 org2 islam yg mniaga babi ni bole dihududkan ke? agak2, dah dpt tangkap tauke balak dikelantan utk dihududkan?bila mau buat hukuman live macam di arab saudi..salah satu tempat hukuman dijalankan adalah di riyadh diperkarangan masjid..gua pernah tgk manusia bukan agama atau berpasport saudi dipancung..