.

Jumaat, 10 Jun 2016

KLIP INI UNTUK RIDHUAN TEE







VIDEO INI

KHUSUS

DITUJU PADA

RIDHUAN TEE



DENGAN SATU

SOALAN

DAH TUKAR 

DARAH 

ATAU BELUM

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Coklat ada babi ke ?????

Masak Coklat ada letak daging babi ke....

Jangan makan coklat wokay kan

Rasuah aka Pau Pau Pau tu haram kan

Melayu Melayu suka sangat Pau Pau Pau

Kalau tak makan Coklat tak mati kan

Sama juga kalau tak Pau Pau Pau tak mati juga kan


Bende betul tak nak ikut , yang kechik di bising saja

Apa kebende nih ????

panglimo potaseh berkata...

Kata Mak Cik tu .. apa yang kita makan, itu lah kita. Gwa pon tongah pikir jugak apa yang Najib dan Mak Badak makan, sampai terpeleot rakyat dibustnya. Lim Kit Siang pulak makan apa sampai tua tak dapat anugerah Dato. Tan Sri Kak Jat gwa tau la dia makan daging apa .. sembelih dan halal lagi.

Anti Fitnah berkata...

Mana pergi agensi yang jaga hal ehwal Islam?
Siapa pulak yang memberi sijil HALAL tapi tidak mengawasi perjalanannya?
Pecah Amanah? Siapa tu? Pegawai Agensi atau Pengurus Kilang?
Perlukah kita bertukar darah? ...
Kenapa kita tak saman agensi yang memberi sijil HALAL ni? Bukankah depa ni juga mengkhianati amanah yang diberi?

Tanpa Nama berkata...

Kalau derma dara tu kira mcmne plak tt, ramai anak2 muda zaman skrg ni pemurah rajin derma dara kat pkwe masing2. Rsnye xda dah atau dlm seribu tu ada la seorg dua je kedekut derma dara,yg lain semua pemurah rajin derma dara.tp itu kira bdosa ke atau jenayah tu tt?cth mudah, awek sy mahu menderma dara kpd sy.kalau sy xterima derma dara tu tkut berdosa pulak maklumla hajat org mst la kita tunaikan br dpt pahala.kira mcm kita tlg org lah kan tt.ngeeeeee

Tanpa Nama berkata...

"Apa yang kita makan menjadikan diri kita, we are what we eat. Apa yang kita makan menghasilkan satu kesan pada psikologi kita, psikologi anak-anak kita, psikologi keluarga kita, memberi kesan kepada spiritual kita, malas nak sembahyang, nak puasa, malas nak bangun dan sebagainya, memberi kesan pada fizikal kita, muka kita pun dah hampir-hampir sama macam tu."

Kesiannya. Habis tu yang selalu makan ayam, lembu, kambing, unta macamana kesannya?

Kah kah kah


"(Tuntutan) Jangan kurang dari beberapa billion.." ~Belajar dari Najib

Kan dah tamak macam babi

*
**

Tanpa Nama berkata...

Bodoh punya makcik! Kau baru jadi islam ke? Dlm islam kalau segala mcm yg TER TER TER tu dimaafkan dari hukum syarak. TERlupa... TERmakan dan lain lain TER tu semua tak sengaja. Buat malu agama ja makcik tuu. Tu mesti cina muaalaf bangang dapat pula bimbingan dari ustaz bangang. Kau tak tanggung dosa laa kalau cadbury yg buat salah. Kau dah makan cekelat tu sebab kau yakin halal dan ada tanda halal. Apa jadah pulak cuci2 darah ni?? Kalau bodoh dok diam2 jgn kasi tau orang lain.