.

Jumaat, 10 Jun 2016

ROTAN LAGI ROTAN





BETUL KE

KENA HUDUD

KENA POTONG

TANGAN NANTI?

BILA  KUDUNG

MACAM MANA 

CARI MAKAN

SAJE NAK TANYA

JANGAN MARAH



Umat Islam Kelantan perlu hukuman lebih berat, kata Nazri

 | June 10, 2016
Nazri berkata sebatan enam kali dan denda RM5,000 tidak cukup berat bagi menghukum pesalah syariah di Kelantan.

PETALING JAYA: Hukuman syariah buat masa ini mungkin tidak cukup berat bagi umat Islam di Kelantan, kata Menteri Pelancongan dan Kebudayaan  Nazri Aziz.
Dalam temuramah bersama stesen penyiaran Singapura, Channel News Asia, Nazri berkata Umno menyokong usaha PAS melaksanakan hukuman syariah lebih berat di Kelantan kerana umat Islam di negeri itu melakukan kesalahan dengan sewenang-wenangnya.
“Walaupun ia memadai di negeri lain, tetapi mungkin di Kelantan, umat Islam di sana melakukan kesalahan syariah sewenang-wenangnya kerana mereka tidak takut dengan sebatan enam kali, dan denda RM5,000 yang terlalu rendah bagi mereka sekiranya disabit kesalahan kesalahan syariah,” kata Nazri.

KAH KAH KAH

BIJAK HEBAT

PEKAT LEKAT

MAT LIGAT

TIBAI LAGI

-------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dulu ada satu kes pompuan melayu islam dijatuhkan hukum sebat kerana minum arak di negeri pahang. Last sekali sultan bolasepak tu ampunkan minah tu. Dia terlepas hukuman sebat. Nasib baik tak perlu campurtangan dari Ilahi, wakil Ilahi ja dah cukup untuk beri ampooon.

Hubaya hubaya.. dikatakan sultan tu adalah bayangan Allah dimukabumi.. hahaha. Solat puasa pun tunggang langgang tapi boleh jadi wakil tuhan? Kalau mcm tu baik beli pahala dari istana ja, istana lagi dekat dgn Ilahi. Kan?

Tanpa Nama berkata...

Dah masok KUBOR tau lah tinggi rendah langit

Atas DUNYA nak jadi TUHAN pulak

Melayu Melayu

Apa nak jadi dengan Melayu nih

Tau tau nak pau pau pau saja

Tanpa Nama berkata...

"Kelantan negeri serambi Mekah". Kerajaan Islam PAS.
Kenapa banyak jenayah?

Kah kah kah

*
**

Tanpa Nama berkata...

apasal plak umat islam kelantan je? takut ke?najib wajib dihududkan kerana mnyuntut altantuya, rosmah wajib dihududkan kerana tidak memakai jilboob menutup dada..kepada menteri2 yg lain tu faham2 jela..alangkah bagusnya kalo buat hudud semalaysia.kalo buat di kelantan je, nanti negeri kelantan je jd suci dan warga kelantan buat taik luar dari kelantan contohnya di selangor..sokong hudud semalaysia termasuk juga keatas sultan2 dan perdana menteri.agak2 rais yatim bole dihudud tak?dgn hudud, anwar bakal dilepaskan..agak2 pendosa porno bole dihududkan tak sb melancap itu dikira berzina..wajib dihukum dikhalayak ramai..ayuh..jgn hot hot chicken din je...