.

Jumaat, 10 Jun 2016

SATU AMARAN





AMARAN

JANGAN 

HINA BADUT

JANGAN 

SAMAKAN

BADUT DENGAN

HAJI HADI 

BADUT INSAN

JUJUR IKHLAS





-------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ya betul, badut jujur dan ikhlas. Hadi cuma sotong kering yg dah busuk dan liat, sebab tu lalat suka hurung.

Tanpa Nama berkata...

kalau dah berjuanag dalam hidup dipentas politik
apa masalahnya bila digambarkan bermacam ruupaaa
biasa saja
fastaqim n bnayak sobar
sesungguhnay sobar itukan indah

bial bukak posa ingatlah
Ya Allah syukur aku pada Mu dapat jugak aku makan
dengan rejiki yang Kau kurniakan pada aku
ada lagi orang diluar sana yang tak cukup
makan minum
jnagan engkau matiakn aku ketika aku tengah makan sambai petai
matikan aku ketika aku sedang solat
Aamiiin Ya Robbal 'alamin.

Tanpa Nama berkata...

PADAN BETUL muka BADUT dengan SOTONG

Macam KEMBAR Siam pulak

Tak mungkin lah

SOTONG banyak lalat busok !!!!!!

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Jujur sungguh badut ni...
Ada keris tanpa keris tetap jujur
Apa punya keris duLu di hinaa
Kini di joLok joLok

Tanpa Nama berkata...

Badut lebih jujur
Badut tidak memaki hamun
Badut tak sapu elaun parlimen
Tak macam mp pas