.

Jumaat, 10 Jun 2016

TAK ADA LAGI TANAH







JANGAN LUPA

PECAH TANAH

HOSPITAL

DI REMBAU

OLEH KHAIRY



‘5 kali pecah tanah sampai tiada tanah untuk dipecahkan lagi’

 | June 9, 2016
Asmuni mendakwa projek itu sudah sekian lama ditangguhkan walaupun BN berjanji akan menyiapkannya.







KUALA KANGSAR: AMANAH mencabar BN mengotakan janji untuk membina Jambatan Manong yang dibuat sejak tiga Pilihan Raya Umum (PRU) lalu.
Pengerusi AMANAH Perak, Asmuni Awi mendakwa projek itu sudah sekian lama ditangguhkan walaupun BN berjanji akan menyiapkannya.
“Kami menuntut kerajaan menunaikan janji yang dibuat sekian lama, sejak tiga PRU lalu.
“Kami cabar BN untuk tetapkan tarikh bila jambatan itu akan mula dibina dan disiapkan. Kita akan tunggu jawapan daripada mereka,” katanya dalam sidang media hari ini.


KAH KAH KAH

universiti mantin

airport mentakab

hospital aloi padi

kelinik senaling

kah kah kah

putar lagi belit

melayu bodoh

NGOK n NGANG


-------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Airport Mentakab ?????

Ada UFO BADAK nak landing ke.....

Melayu kan BODOH

Kalau Melayu BIJAK

Tak ada lah SAPUMAN di Malaysia

Bahalol

panglimo potaseh berkata...

Amanah ni sah ketingalang zamang .. sekarang UMMO sedang bercerita, dan mengelentong untuk merancang dan mengtranformasikan K.Kangsar menjadi sebijik seperti Kote Venice Itali. Tak perlu jembatan, kita naik kolek dan sampan je macam di Kote Venice .. pukimak betul, bulan puasa pon nak nipu.

Tanpa Nama berkata...

Selagi melayu pangkah umno BN...pasti ada penipuan berterusan..... jk tk menipu bukan umno.... yg sahih nyata rosmah tetap dpt naik jet exclusive dgn family 86.4 juta duit rakyat malaysia leboooor.

Tanpa Nama berkata...

menipu mcm kj ni mesti dimasukkan dlm hudud..next time bila kj menipu, terus hududkan nya.agar kj tidak menberi harapan palsu serta menipu tuhan dlm melakukan kebaikan..usul ini mesti dimasukkan dlm undang2 syariah hudud.gua tak sabar nak tgk hudud terlaksana di malaysia..