.

Ahad, 17 Julai 2016

DUA KEM PAS




PAS SELANGOR

PAS RUSILA





17 Julai 2016
SHAH ALAM - Kesemua wakil rakyat Pas di negeri ini menyokong kenyataan Timbalan Presidennya,  Tuan Ibrahim Tuan Man dan Naib Presidennya,  Iskandar Abd Samad agar parti pembangkang menumpukan usaha menumbangkan BN bukannya bertelagah sesama sendiri.

PAS SEKARANG

ADA DUA KEM

KEM HADI

KEM ANTI HADI

BILA NAK

TENDANG HADI

SAJE TANYA 

BIAR GELABAH




---------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SOTONG BODOH

Ahli sendiri sedar malu ber sekongkol dengan SOTONG BODOH

Bodoh BODOH SOTONG , ada MASYOOOOKKKKK itu yang penting

Bagus lah kalau Melayu Melayu PAS sedar mereke miliki OTAK MANUSIA

Malaysiabaru berkata...

Hadi dah ikut perintah Saudi wahani algilababi

2.6b di kongsi sebagai dedak bukan sikit kesannya

Sampai ke otak dan muka pun mcm badut nila mkn dedak Saudi wahabj gilababi

Tanpa Nama berkata...

Hj hj nie dia faham lain....babi najis...rasuah tk najis bleh di mahfumm tukar jadi derma.
Nnt ada hadis...
Lps tuu ada laa ust baca alquran....maksud ayat yg ada persamaan..... mcm dulu dulu tuu jk nk jd kapir bukan nnt masuk dap....cuma dgn sokong umno ..sbb umno kata agama suku politik suku....maka akan jd kapir.... sama sama laa kita fikir.... byk ayat alquran dan hadis di baca.. bt rakyat jd solat 2 iman.

Tanpa Nama berkata...

Tending jee presiden pas nie yg ckp U turn N berbalik belit.

Tanpa Nama berkata...

jgn salah faham. bukanlah mrk brani krn benar. tp berani krn 'ayam'.

ini semua krn RM (bukan rosamah anak pompuan cikgu mansor). sbb tu menteri Kelantan pun dah terjaga dr tidur nyenyak dia. baru terfikir pru depan mungkin tak ada kerja lg dgn kerajaan.

kalau azmin pecat exco2 pas dr kerajaan, sudah pasti mrk senada menghentam brahim. tp apakan daya, dlm perangsang ada seekor 'ayam' bernama din.

Anti Fitnah berkata...

Jangan keluar kenyataan semasa jiwa tak stabil dan hati tengah marah. Hati yang tengah marah dikuasai syaitan laknatullah. Lagi marah lagi kuat syaitan berada dekat dengan hati malahan dikibas angin panas agar api kemarahan lebih marak. Akhirnya muka jadi hitam macam arang dan hilang nurnya tanpa disedari tuan punya badan.
Cuba ambil contoh sahabat Nabi saw yang tidak mempunyai kad keahlian PAS. Beliau tak sanggup membunuh musuh ketika marah kerana apa ... takut dikuasai syaitan.
Marilah kita beramai-ramai berdoa kepada Allah swt agar diberi petunjuk dan tunjukkan serta timbulkanlah puak munafikun dengan sifat kejelikan mereka agar mudah dikenali.

Tanpa Nama berkata...

Satu group lg yg ada no keahlian yg bole terus masok sorga.

Bahahaha...bodo nak mampooooss

Tanpa Nama berkata...

mana ada dua pas bro..pas selangor ke pas rusila ke semuanya WAJIB dpt arahan tuang presiden.selangor nampak baik sb mahukan ekonomi lagi.jgn lupa hal bai`ah..takkan mungkin presiden dari selangor.nanti apakata org2 kota bharu.bisnes agama dah mengecil.balak dah abis tebang.air masih keruh..kalo tak menangi hati warga selangor dgn undi2 syurga, mana nak cari makan.kena ingat, at last, semua pas akan akur dgn kata presiden pas.pru14 nnt adalah kotor, so tak perlu bersatu dgn pas lg. apa nak takut kalah menang.kalo selangor menang kat HARAPAN, sila tukar mb. azmin wakil sultan.