.

Ahad, 17 Julai 2016

KENAPA MALAYSIA MACAM INI?







MALAYSIA

TERUS DIBAWAH

KUASA  JAHAT

NAJIB ROSMAH

KERANA:

YANG BOLEH 

BERSUARA

TAK BERSUARA

YANG BOLEH

BERGERAK

TAK BERGERAK

YANG BOLEH

MELAKUKAN

PERUBAHAN

TAK BERBUAT

APA APA

KERANA ITU

NAJIB  ROSMAH

TERUS 

BERKUASA




------------

16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Najib rosmah dpt terus berkuasa krn melayu lebih suka nak menghina sesama melayu demi menyanjung cina bukit yg ckp lebih lembut gg dr lidah rupanya hanya sembunyi lidah cabang yg berbisa.kononnya suci murni tp tetap dpt ditangkap diseret kemahkamah.jln raya terlalu keras byk simpang siur tipu daya hantu lppt2.politik hikmah n matang pas akan mng.

Tanpa Nama berkata...

Peringatan kepada semua bakal2 Pengundi PRU-14 akan datang

Ingat, jika anda undi 'PAS' itu bermakna anda semua ingin Najib/Rosmah kekal di Putrajaya.

Tanpa Nama berkata...

Satu soalan.. skrg 1MDB dok buat apa? Duduk melahu ka? Atau ligat merembat lagi duit rakyat?? Tak ada sapa peduli pun operasinya sekarang.. yg merembat dulu2 tu, sikik je tu .. 26 billion dah kene sebat.. yang mendatang, jangan terkejut pulak, tengah hangat2 taik ayam ni, si Najib dan Rosmah terus ligat merembat seperti biasa..

panglimo potaseh berkata...

Kesian Abang Ros, isteri dia buat hal dia turut kena balun. Kalau Suami Najib ni seorang yang ligat dan lasak dah tentu badannya slim. Ni tak siang malam kerjenya melantak je .. apa kerje yang dia buleh buat .. semua cukup .. 18 biliyun hasil titik peluh isterinya bekerje, sampai kiamat pun tak habis dibelanjakan.

panglimo potaseh berkata...

Apa kata kita 69 kan Najib dan suaminya Abang Ros. Jangan salah faham, 69 ni bukan spt dlm video yang Tontowi tonton tu. Maknanya mintak Najib lantik Abang Ros jadi Piem .. cam di England la, PM wanita. Ha .. Abang Ros akan jadik Piem betina yg pertama di Tanah Melayu ni .. amacam. Aku rasa Abang Ros ni lebih kental drp Kak Wan.

Tanpa Nama berkata...

kita bangang. itu harus sama sama kita akui.

Saiful berkata...

Pasai ini malaiyu..malaiyu mmg suka yg jahat..

Tanpa Nama berkata...

Apa nak buat pun

Melayu kan BODOH macam LEMBU

Kalau bukan LEMBU , macam KERBAU ler

Biasa lah , bukan baru


HIDUP TUN !!!!!!!!!!!!!!

Saiful berkata...

Pasai ini malaiyu..malaiyu mmg suka yg jahat..

Tanpa Nama berkata...

dulu ada malayu kerja ngan british tangkap malayu yang lawan britis
itu malayu pilihan britis untuk perintah ini tm
malayu pun banyak jenis

kalau hidup sekadar hidup berok dihutan jugak hidup
ada paham ka

Tanpa Nama berkata...

sedih n terhina mengenangkan bangse ku melayu islam yg solatnye tak pernah tinggal, yg puasanye sebulan di bulan ramadan dan amat taat mematuhi akan kelime2 rukun islam hinggakan tanah di warisi yg hanye sekangkang kera dijualnye semate2 utk melengkapi rukun islam ke 5. namun begitu entah di mana silapnya dlm soal memilih pemimpin .. mereka tetap akan memilih perompak/perasuah sebagai pemimpin mereka!.

Tanpa Nama berkata...

Sebab fahaman assobiyyah nilah melayu jadi bodoh sampai ke mampus...siapa yg perintah msia selama ni? Simpan sikit tongong tu utk masa depan...

Tanpa Nama berkata...

Selagi melayu masih tak mampu lepasi isu perkauman, usah bercakap soal perubahan kepimpinan kerajaan...

DIDI KOTA BELUD berkata...

Kegemaran MELAYU paling jitu... jadi hamba...... Kakakakakakakak

Tanpa Nama berkata...

Jk masih undi pas/umno BN maka anda di bodoh bertengket tingkat.

Tanpa Nama berkata...

Bila byk sgt untaa dan keldai yg dipimpin oleh tg hj baghal, suami najib akan terus jadi pm