Ahad, 17 Julai 2016

HASUT KAWAN KAWAN





GUA DOA DAN HASUT
gua masih lagi menunggu mana2 ngo ngi atau apa2 pertubuhan yg menentang deklarasi rakyat utk terus melakukan perlawanan.bersih sudah, di parlimen pun sudah, DR pun sudah, so apa lu org punya next plan?tiap2 jumaat gua doakan agar najib rosmah diturunkan dari jawatan, gua doa agar najib rosmah cepat2 kembali kpd tuhan.gua juga sudah menhasut kwn2 yg ke mekah utk berdoa dgn doa yg sama.gua tak ikut doa tok imam, tok bilal.

tiap2 lepas qunut subuh, doa tambah doa agar najib rosmah dimusnahkan allah kerana najib rosmah berbuat kezaliman yg amat jahat sehingga ulama2 pun bole dibeli.selagi gua hidup, gua akan terus doa agar tuhan memusnahkan najib rosmah.gua tak harapkan jais jakim kerana jais jakim tiada la keberanian utk berbuat demikian.

bukan jais jakim je, malah grand mufti of mekah pun takut nak mendoakan kemusnahan israel.dulu morsi pernah doakan israel dimusnahkan allah, tetapi israel membalas dgn membocorkan pengetahuan mengenai dagangan rahsia israel egypt.begitu juga dgn on KENAPA MALAYSIA MACAM INI?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/16/16



---------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

LAHANAT HIDUP LAMA lah....

Orang BAIK KIOK CEPAT


Makan kangkong tiap tiap hari boleh hidup lama sampai 120 tahun macam orang dulu dulu

Dulu tak de ayam kfc mcdogal semua hidup lama baik lahanat baik mat kedol jual nasi lemak

Sekarang semua nak mati cepat , bawak kereta laju kejar kubor

Bodoh lah

Tanpa Nama berkata...

Doa2 yang tidak diperkenan Allah. Najib adalah insan yang paling banyak kena fitnah.

Mungkin Allah memperkukuhkan kekuatannya dan mungkin Allah kabulkan serta memperkenankan doanya. Hanya Allah Maha Mengetahui.

Nazrio berkata...

Hi...
Hoo bidi bodo nyaaa meLayu
Tak sayang sama rumajib
Bagi dedaK bagi brim
Mana ada beLum ni