.

Ahad, 17 Julai 2016

LAGI LAWAK BANGANG





BINI ROSMAH

BUAT LAWAK

BANGANG
NI BUKAN BOHONG !!!.. Malaysia satu2nya negara di dunia rakyatnya dah hampir TIADA LAGI YANG MISKIN..
KORANG MESTI PERCAYA...
Lps ni boleh la nak upgrade gaji2 menteri agama, gaji staf pejabat zakat, buat bangunan pencakar langit pejabat zakat mcm KLCC ker...
YANG MISKIN DAH HAMPIR TAKDE.. Duit zakat pon makin BERBILION2 RINGGIT bertimbun2 banyaknya setiap tahun..




-----------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Melayu kan BODOH

Selagi Melayu YAKIN BODOH

Selagi itu lah Melayu BODOH

Melayu Bijak ada tapi tak nampak lah

Melayu BIJAK KUNYAH DEDAK itu punca Melayu rata rata BODOH

Jangan salah kan orang lain kalau SENDIRI BODOH

Nasib baik ORANG UTAN TINGGAL DI SEPILOK kalau tidak KLCC di penuhi nya

Salah siapa ????

pirit berkata...

palui!!!

Tanpa Nama berkata...

Yippee.....


Tahon depan TAK PERLU bayar wang zakat.

Tahon depan, Lu chuma perlu bayar 9 % GUa SUka TIpu ( G.S.T)& chukai air najib ( IndahWater.K)

Opis Zakat bolih d-tutop, semua staf ,kepala-kepala, kaki-kaki dan tangan -tangan bolih balik rumah main zakar.

Tanpa Nama berkata...

Bila pemimpin tak turun padang dan cuma harap balaci, maka tak nampaklah org miskin yg makin bertambah bilangannya. Lu naik jet free mana lu nak nampak org jln kaki.

Fukimak

Tanpa Nama berkata...

terbaik..lepas ni takyah zakat fitrah lagi sb takda org miskin.barangkali duit zakat fitrah diagihkan sesama ahli umno dipojok2 kampung.ni la akibatnya makan duit halal dari puncak genting..atuk najib wajib menjawab kebodohan cucunya..sesapa yg kata parlimen adalah tempat terbaik melawan kebodohan, sila ambil perhatian.