.

Ahad, 31 Julai 2016

HIDUP DAUN KETUM




KETUM BISNESS
Ini sumer bisnes masyuk punyer hal bro. Ganja dan dadah, kalo dikawal dgn baik, sang kroni, penguasa dan menteri2 yg mendapat lesen akan jadi kaya raya sampai 10x kiamat. Yg KTN tu, dia dah pening camana nak cover dan bodek PM yg dah kantoi gila babi. Tu yg x cukup oksigen kerandut dan kepala lutut dia berpikir. Dadah ni mmg perlu kontrol. 

Ini alasan terbaek utk cover aktiviti buat duit menteri2. Sama macam bisnes senjata. Bukan saja MP2 yg dibenarkan ada senjata, sumer kroni dan anak2 menteri dan MP2 juga ada lesen. Sbb tu derang besar kepala nak cakap mcm tukang kebun sekolah pun, derang ape kesah?? 

Upah bunuh skrg murah. Seribu dua pun dah bereh boh. Siam pattani boleh dipesan serendah RM600 ja. Lps tembak, dia balik Thai sebulan dua. Kalo upah 60k, mmg meriah bro. Setau aku, Najib pun upah free ja. X mcm digembar gembur Sirul Azilah diupah 100k. Najib ni mmg spesis kedekut nak mampos, lebih kedekut drpd tangkai jering. Tgk la berapa dia sebat?? Berpuluh billion bro.. kalo on KETUM OOOO DAUN KETUM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/30/16






-----------

Tiada ulasan: