.

Ahad, 31 Julai 2016

NANTI GUA STORY







Pilihan raya Pulau Pinang tak jadi, kata Guan Eng

Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng tidak akan meneruskan rancangannya untuk mengadakan pilihan raya mengejut di negeri itu.
"Ini kerana PKR tidak bersetuju dengan cadangan tersebut," kata Lim pada sidang akhbarnya, hari ini.
Beberapa hari yang lalu, PKR menyatakan rasa belum cukup yakin dengan cadangan DAP untuk mengadakan pilihan raya negeri di Pulau Pinang.

KAH KAH KAH

GUA DAPAT

WET DREAM

NANTI GUA

STORY

KAH KAH KAH





-----------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tetiba BANGLA MASOK 1,5 JUTA pulak

Semua ada KUASA UNDI

Datang naik LORRY MAT KAMPAU , kantoi lah PKR DAP AMANAH

Bebudak PAS SIBUK KIRA KARUNG

BILYON BILYON

Bukan tak koman

PKR sudah nampak HANTU

DAP ingat Melayu tak tahu BANGLA 1,5 JUTA

Hancur RAKYAT papa kedana miskin lagi

Tanpa Nama berkata...

Pas jadi budak kacau daun, undi kacau....

Tanpa Nama berkata...

cilaka lu bro..kasi potong stim..bila mau keluar story..dap nak buat pilihanraya awal pun pkr susah mau bagi jawapan..kalo penang nak keluar dari malaysia nnt, agak2 berapa lama mau kaji atau menunggu suara dari penjara.kalo anwar mati, langsung takda jawapan. lu penah story dulu, anwar takkan jd pm..story2 lu nampaknya tepat dan maksum..kes selangor dulu, hantar nama kak wan..last2 azmin naik.masa tu takda siapa pun pilih azmin..guan eng akan tetap masuk penjara, yang takkan masuk penjara ialah najib..pru14 lu ramalkan kotor.tak mungkin pas akn bersatu menjadi pembangkang..umum tahu, pas ditugaskan utk membantu umno memecahkan undi.oleh sebab itu, tidak la dakwah2 hebat dilakukan pas, so ada masuk g meeting danok dan ada masa tgk prono german.kes pilihanraya sarawak dilihat sbg pecahnya pakatan harapan.berlaga sesama sendiri.bila nurul mau kasi umum pasal apa jd mcm tu..kadangkala gua fikir, ada benarnya kat saari sungib mengenal pilitik istana.lihat kes khalid ibrahim, sepenggal mjd mb kemudian diarah turun tp masih mb utk penggal kedua..last2 kecoh dgn langkah kajang..last2 anwar masuk penjara.last2 semua hancur.bukan ke asal punyanya khalid ibrahim adalah pink form anwar dlm kes guthrie?dan mengikut surah2 lu dulu, selepas pkr menang selangor dan dan.., geng2 pink form masih membontoti anwar lg.setelah gagal, baru la apek2 berselipar dan berseluar pendek yg tinggal.takyah la pujuk2 pas.saari sungib sendiri digantung tak bertali oleh pas gara2 projek kerajaan perpaduan. saari sungib juga yg sokong sd wan azizah.asyik nak pujuk memujuk dari dulu lg.pujuk khalid last2 masuk penjara..kini nak sgt pujuk pas.dap sejak dulu jd pembangkang walupun di anwar dlm kesenangan dlm umno bn.dap tetap jd pembangkang walaupun pas sudah nyata dgn kerajaan perpaduan.andainya anwar mati saat ini, maka makin huru hara la pembangkang..PKR menang sebab rakyat dah benci dan muak dgn umno.nasib baik ada kes gst, 1mdb..cerdik pandai mmg ramai dlm pkr ni tp gua sudah muak..berlaga semasa sendiri.masing2 tak pandai membaca dan berhadapan dgn media..ingat media tu org bodo ke..mereka itu dilatih dan terlatih..gua cuma percaya bro tt je..teori dan praktikalnya sama..bukan cakap2 kosong..bukan cakap2 nak tunjuk pandai..hatinya berani..bukan mcm org tu, nak berbaik dgn muhyidin sdgkan muhyidin tu bangsa johor yg pengecut..kalo itu nak dibanggakan, maka hampeh laa..mengikut surah isham rais, anwar tak kan jadi perdana menteri..