.

Ahad, 31 Julai 2016

MANA YANG IKUT NABI







MANA YANG

IKUT NABI

SAJE TANYA

NAK DAPAT 

BIDADUDRI

OPPPS...SORI

DAPAT DEDAK


Mana satu lagi AFDHAL nak jilat pemimpin ??
Inilah amalan Wasatiyyah Umno yang wajib dipraktikan di setiap pelusuk negara demi menunjukkan kecintaan dan taat setia pemakan dedak kepada pemimpin negara.























-------------------

9 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Yang pakai tai berambut 46 elai tu CIUM. Yang berbaju merah dan bersongkok tu JILAT.

underBear berkata...

member aku tanya jugak.
cium ke sedut?

Tanpa Nama berkata...

Kasihan kan

Bukan budak lagi tapi dah tua tunggu kiok

Masha Allah

Tak takut Kiok ke????

Ini tuhan baru ke ????

Kasihan lah

Tanpa Nama berkata...

One word. Disgusting. Aku melayu tp bukan umno, dulu, kini dan selamanya, insyaAllah. Jgn dok cari pasai dgn kafir pula

Tanpa Nama berkata...

Cium bukan sebarang cium TT, Shahidan Kasim ni, kat rumah dia ada bilik kebal yg simpan berjuta2 duit cash hasil duit yg dilencongkan dari projek2 BN. Rumah dia yg mana satu? Bangunan yg mana satu? Geran tanah saja setinggi setengah peha. Unimap tetap masih menyewa sampai kiamat tanah dan building Shahidan ni..

Duit2 ni x bleh lalui bank atau masuk mana2 akaun. Kebanyakannya dibayar cash oleh pemaju sbb kalo masuk bank, ada rekod malaikat kiri kanan catat.

Ini duit dlm bilik kebal adalah off record. Allah Taala saja yg tau.. kahkahkah.. jadi duit ni mmg selamat la..

Tanpa Nama berkata...

Bro. Ni bukan jilat. Ni sudah kulommm beb. Kulommm dedak ler. Apo laiii. Hihihihi

Tanpa Nama berkata...

Fackwa


1 - Tiada Fackwa tentang jilat najis
2 - Dan tiada factwi di-keluarkan untok jilat badak
* Kesimpulannya- jilat , kolum , cium , pegang benda-benda itu adalah Halal .



Tanpa Nama berkata...

Harta terlepas disita diamerika, tangan berbau tahik.

Tanpa Nama berkata...

wah..power pakcik yg pakai songkok tu..pakcik tu cium tangan kanan rosmah dan rosmah tersenyum menahan kegelian nya menggunakan tangan kirinya..barangkali rosmah sudah basah dan klimaks..nak harapkan najib, telur pun takda..ini la wasatiyah..