.

Jumaat, 1 Julai 2016

JANGAN BUAT KURANG HAJAR




AMARAN

JANGAN HINA

JANGAN BOO

DIA BUKAN 

BARUA

BUKAN MACAI

BUKAN PENJILAT

PARTI NAJIB

WALAU PUN 

ILMU KURANG

MAMAT INI

PEGUAM NEGARA


HORMAT SIKIT

SETIDAK 

TIDAKNYA

HORMAT PADA

TOMBOL PINTU

 MAHKAMAH

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

brp umur dia? dah dkt kubur tp masih tak beringat? sebaik2nya dlm usia begini byk2 bertaubat dah buat kebaikan. pergi belajar kt hrong jing tu... betuiker kamu bila bangkit pd hari kiamat akan bersama2 dgn pemimpin kamu? masa idup kamu ikut perintah siapa? Allah? Rasul saw? binaj? yg sahih ialah Allah tak suruh taat pd binaj!!!

kalau pemimpin kamu masuk neraka, kamu akan ikut dia. ada baloi ke? dia dpt ejoi menoji bilyoon2, jetsetting keliling donya; tp ko dpt gaji elaun tak sampai setengah perseng pun dr yg dia balon; tp masuk neraka sama tpt dgn dia...

didonya dpt rasa dedak ciput aje; tp diakhirat kena azab mcm rompak bilyoon2...

ini nasihat pd pendokong2 penguasa zalim, tukg jampah serapi, pengebas balak, pemporno jermani, keris telanjang, keris panjang...

na'uzubillah...

Algojo berkata...

Mokta Dolah dulu KOMA, Pandir ni pulak tanda SERUAN kot? Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Itu ORANG ke ????

Tak mungkin BOO pada nya

Mesti BOO pada bende lain lah

Jangan ingat NAMPAK TAIK NAMPAK NAJIS wokay

Mungkin nampak BON BON MAGIK ????

Mana tau....

BON BON boleh menyerupai BILYON BILYON wokay


Tutup!!!!!!! Tutup!!!!!!! Tutup!!!!!!!!

Case Closed

Tanpa Nama berkata...

ingatan untuk apandi.
JANGAN KAMU CENDERUNG KEPADA PEMERINTAH ZALIM&BENDA2 ZALIM.
KELAK DISAMBAR API NERAKA.

ingatan ini cukup untuk kamu muhasabah diri kamu.
kemana kamu nak pergi selepas ni bila kamu mati.
hidup di dunia ni tak lama mana pun walhal akhirat kekal abadi.