.

Jumaat, 1 Julai 2016

PATIN TEMPOYAK




TERUSKAN
Bro tukartiub..dalam negara kapitalis ni disarankan terus jual ikan patin tu..kalau nk harapkan sponsor jenuh nak dapat.melainkan cukong2 besar bawak cek besar gabak sponsor tak ikhlas barulah tak payah niaga..kena ingat hala tujuan niaga ni dah betul menolong orang susah.. asalkan niat bukan buat untung semaksimum mungkin..gua support usaha murni ni bro on SELAMAT BERBUKA
Ak46
on 7/1/16

COKOLAT LA GORDO
Nak tanya ..saipa ..buh nama kuih AL gordo..saipa tak guna nama malaiyu.. cintai lah bahasa malaiyu.. Saja tanya jgn mare on SELAMAT BERBUKA
Saiful
on 6/30/16


KERJA YANG KITA SUKA
pada pandangan saya, teruskan bniaga selepas bulan ramadhan ini. ini kerana terdapat kata kunci yg myatakan suka lakukan kerja yg kita suka. insyaAllah pada asalnya walaupun mula bniaga dgn berpayung, pniagaan boleh berjaya. 

boleh buka gerai kemudian restoran. ini akan mewujudkan peluang pkerjaan kepada para aktivis, petani, penternak ikan dan lain2. galakan juga makan ulam ulaman. jering petai kerdas. pucuk paku, jantung pisang, pucuk ubi. teruskan perniagaan ini. saya sokong. Sieg Heil... on SELAMAT BERBUKA
Anonymous
on 6/30/16

on 6/30/16




-----------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Brader TT, patin tempoyak ni sustainable ke tak? Kalu hari-hari, minggu-minggu pun jual manyak-manyak, itu sungai Pahang ada cukup supply kah? Jual benda jugak lah...kalu lu tanam-tanam ah, itu bidang tanah pun ada kasi rotate-rotate, pusing-puting supaya boleh recover mah...jangan marah ya...Selamat Hari Raya yah Brader TT. Ramadan tahun depan buka lagi ya...