.

Rabu, 17 Ogos 2016

PAKATAN HARAPAN AKAN KALAH




YB NURUL

JANGAN INGAT

PRU14 BOLEH 

MENANG LAGI

SEMUA SEDANG

DISUSUN SEMUA

SEDANG DIATUR

UNTUK PASTI

NAJIB MENANG

BESAR- KHALAS



'Jangan sampai rakyat hilang percaya pada SPR'


Anggota Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar berkata, proses persempadanan semula kawasan pilihan raya akan mewujudkan keputusan pilihan raya yang tidak adil sekiranya reformasi ke atas proses itu tidak dilaksanakan.
Ujar beliau yang juga naib presiden PKR merangkap pengarah pilihan raya parti itu, sebagai sebuah badan yang sepatutnya bebas, Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) wajib mempertahankan kedaulatan sistem demokrasi negara secara efektif.
MASIH ADA 

YANG MIMPI

YANG ANGAN2

UNTUK MENANG

DALAM PRU14

BODOH MACAM

TELOOOOOR





-------------

4 ulasan:

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Tonton wee menang...
EPF isLamic pun dah jeng jaLang Raya
Semua tu undi juga...

Tanpa Nama berkata...

Dah berpuluh2 tahun tak percaya dengak kerajaan Mesia.
Satu Mesia dah lama diTELAN oleh MALAYA, sejak ditubuhkan.

Lagu Sudirman, 'Tiga Puluh satu Ogos", pernah jadi lagu kegemaran bila wa masih muda, sehingga wa jumpa PENIPUAN tentang penubuhan Mesia!

Lagu tu, terus di "SHIFT" "DELETE", padam terus!
Tak layak untuk di-dengar lagi! BENCI terus!!!

Patutlah banyak generasi muda sekarang tak faham apa tu MALAYA dan apa tu MALAYSIA, sedih, banyak sedih....

Tanpa Nama berkata...

kali terakhir gua nampak minah yg pegang spray tu kat dataran pemuda, pj state.
jantung gua laju, fokus gua hilang, mulut gua gagap, rokok gua padam.
sampai ke tahun ni, gua masih setia merindu. tolonglah TT share contact

yg benar
secret admirer gagalist

Tanpa Nama berkata...

Tak percaya dgn sistem tu...tapi masuk jugak bertanding dgn sistem tu...aku rasa ini lagi bangang dr bangang...kahkahkahkahhh...