Rabu, 17 Ogos 2016

TURUN DEMO SABTU 27HB









MAKLUMAT GLOBALISASI
takyah layan mamat epul gampang ni..mujur bodoh bukan satu penyakit dan tidak merebak.penyakit bodoh ini adalah saka didlm parti umno bn.fbi sudah lama berada dimalaysia sejak sebelum merdeka..apco itu adalah org luar dari negara israel zionis dibayar utk bekerja dgn najib. 1malaysia adalah ciplakan 1israel, wawasan 2020 adalah wawasan 2020 israel. 

che det bukan sepandai yg disangka, che det takut akan globalisasi.globalisasi yg ditakutkan adalah capaian maklumat oleh setiap warga negara. ketika dulu semua berita dunia akan masuk malaysia melalui hanya satu saluran shj, kini semua org bole capai semua maklumat tersebut.kepandaian che det sb beliau menguasai semua maklumat2 tersebut,anwar ibrahim juga mengakui kepandaian che det ini. 

che det adalah mentor anwar. dgn globalisasi maklumat maka anda semua bole menjadi lebih baik dari anwar ibrahim dan lebih hebat dari che det.nampaknya pemimpin2 pas juga takut dgn maklumat globalisasi sarawak report ni. andai benar kerana allah, ngapa on SURAT ABANG EPUL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/12/16




------------

Tiada ulasan: