.

Jumaat, 26 Ogos 2016

SAUDAGAR BESAR JUAL AGAMA




KOPIAH TUTUP MATA
Nak menangis aku, bila mana teringat titipan dari mulut ostad mereka dolu2 ~ matlamat tidak menghalalkan cara... hari nie ada yang mempertahankan dgn menitipkan ~ apa salahny duit tu kalau ianya digunakan untuk tujuan ummah... satu je ak nak kongsikan, entah betul tah tidak... 

Jgn ikut sunnah robin hood yg satu tu... mari lah merembat... disebabkn ostad korang dulu cakap, "dia org beri kito amik, pangkah bagi ke kami" ramai org berlebai yg dah tersalah jalan... buley ke nak pulangkan balik... 

Boley... tak cuba tak tau... longgokkan dekat depan rumah org yg beri tu... klu dah terbeli alphad, pulangkan la alphad.. klu dah terbeli jubah, pulangkan jubah.. klu dah termakan, alamak takkan nak pulangkan perut... takde la perut belemak nnti, tak smart la pakai jubah nnti, perut tak nampak... keh3 tolong la tuan TT tunjukkan jalan, cadangkan la apa yang patut.. dah tak nampak jalan dah nie... kepiah dah tertutup mata dah nie.. on LAGI 18 HARI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/26/16




-------------------

Tiada ulasan: