.

Jumaat, 26 Ogos 2016

SUKAN ALOUR PANTAT




NAMPAK ALUR PANTAT
Sedih gwa tengok ahlul sokan melayu pabila mendarat di airport semalam. Yang ahlul sokan Cina dua kali gumbira pabila imbuhan mereka di up kan oleh Sang Perembat Duit dari 300k kpd 500k setiap sekor termasuk pencen ribu-ribu sebulan. 

Hanya Aweng je melayu dapat pingat, tu pun gangso. Aweng balik dulu sebab Encik Seri MB Tengganu nak ajar dia supaya lain kali jgn kurang ajar. Atlit melayu yg gegirl takat ni masih lagi belum kena sound drp El-Mualim tentang aurat yg nampak alur pantat .. mungkin El-Mualim dah kurang stim kot, sejak dah pandai ton ton video Jerman. on KEJAYAAN HEBAT BANI KETUANAN MELAYU
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 8/25/16





--------------

Tiada ulasan: