.

Jumaat, 16 September 2016

AL-FATIHAH






                                             



Mursyidul Am Pas Haron Din meninggal dunia
-----------

15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Al Fathihah

Datang dan Pergi

KARUNG tinggal saja

Tanpa Nama berkata...

dia hafiz al-Quran tp knp sokong najib?

Ana Fana berkata...

Kita hanya bayangan shj yg kekal hanya Dia..Al Fatihah.

Tanpa Nama berkata...

Hisham, ko sempat minta maaf?

Tanpa Nama berkata...

Aje gampang komen.tp btl jg katamu.kahkahkah

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Ini janji ...ini bukan kematian...ini itu suatu kehidupan yang di janji kan, kehidupan daLam surah kematian...jangan sebut mati pada janji dan pemindahan... penindasan Minda terus berlanjut..karam daLam mimpi'... mimpi-mimpi Mahsyar maLaikat segan sama umnQ sipu maLu semua bidadari surga menyambut umnQ dengan lori treLLar petai....

Tanpa Nama berkata...

apa yang dilakukan terhadap agama kita serahkan sahaja kepada Allah untuk membalasny... dia banyak berjasa, terutama sekali dalam hal perubatan, ilmu ghaib dan pendidikan...

tp akhir2 ini... kita diselubungi perbuatan bersekongkolan kejahatan 2.6b & 90m ini, tak tahu la sampai bila nak selesaikan... kenapa tak saman2 lagi untuk mempertahankan maruah... bukan takat diri atau parti.. tetapi maruah rakyat dan negara...

skang dua2 ketua pemimpin melayu dua2 belah dibelit kes yg menuntut mereka secara individu untuk bertindak - saman la woii...

tp ape2 hal pun.. yg aku tahu kita semua bukan maksum, tak pernah dapat wahyu pun, dan semua bertindak atas kapasiti sendiri yang akan dipertanggungjawabkan, sedarlahhhhh... tak suci mana pun kita nie... yg pergi kita doakan agar lancar perjalannya disana... amin..

tp yg masih hirup udara nie... mohon saman ye pakcik2 ketua...

budiman gestapo berkata...

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ...
أَللَّهُمَّ اغْفِرْلَهُ وَارْحَمْهُ وَعَافِهِ وَاعْفُ عَنْهُ وَأَكْرِنُزُلَهُ وَوَسِّعْ مَدْخَلَهُ وَاغْسِلْهُ بِالْمَاءِ وَالْثًَّلْجِ وَالْبَرَدِ، وَنَقِّهِ مِنَ الْخَطَايَا كَمَا نَقَّيْتُ الثَّوْبَ الأَبْيَضَ مِنَ الدَّنَسِ، وَأَبْدِلْهُ دَارًا خَيْرًا مِنْ دَارِهِ ، وَأَهْلاً خَيْرًا مِنْ أَهْلِهِ وَزَوْجًا خَيْرًا مِنْ زَوْجِهِ ، وَأَدْخِلْهُ الْجَنَّةَ ، وَأَعِذْهُ مِنْ عَذَابِ اْلقَبْرِ وَمِنْ عَذَابِ النَّار

panglimo potaseh berkata...

Gi mana aku dah mula sedikit paham .. apa yg di maksodkan, yg takut mati dan yang tak takut mati, yg sayang donia dan yang tak sayang donia .. aku tahu Tak Paham tu bukan satu jenayah, tapi boleh berjangkit.

Tanpa Nama berkata...

Yang bunuh Saydina Ali ra pun al huffaz jugak...bunuh sahabat lg...hafal al Quran bukan tiket pi sorga ye...hafal dan paham tapi tak melaksanakan apa yang terkandung pun masalah jugak..tambah le kalau setakat belajar lagu lagilah haru...dengar ke bacaan cukup sempurna...abih asar beratur depan kedai kuda...jahanam jugak le...
Apapun al fatihah untuk Allahyarham. Moga dipermudahkan urusan selepas ini...amin.

Tanpa Nama berkata...

Hisham tak perky minta maaf sebab hisyam tak caya dosa pahala

Tanpa Nama berkata...

Takziah buat keluarga arwah....saya bukang islang tapi kafirun..Tapi kami kafirun percaya pada karma..Pabila Tok Guru gua Nik Aziz menjadi arwah, yang rasa kehilangan beliau sebagai seorang tok Guru dan juga ahli politik yang berprinsip...
Tapi apakah komen yang arwah ini akan dapat...Tuhan saja yang tau..Hidup mati tuhan tentukan..yang dibawa bersama hanya amalan baik ketika hidup..bukan wang atau imbuhan dari mana mana individu..

Tanpa Nama berkata...

Dalam politik, mana ada.bahasa inta maaf?? Sumer kene tibai ja.

Apa benda nak minta maaf tu?? TT ada taruk ubat gatalkan telur kat aruah ker?? Lanciao la.

Tanpa Nama berkata...

Mushkil. Why haron din pi berubat sampai san francisco Us? Jauhnye. Ijn pantai dll kan ada. Fly saja dah brapo jam? Kos rm sapo tanggung? Cuma tanya. Jgm marahhh. Al fatihah

Tanpa Nama berkata...

Innalillah. Alfatihah untuk arwah.

Seorang lagi ulama dah tinggalkan kita. Mcmana dgn janji untuk PAS keluar dari Selangor 'selepas raya'? Adakah secara otomatik terbatal sebab TGHD dah meninggal denia? Ke kena tunggu mursyidul am yg baru? Ke guane?