.

Jumaat, 16 September 2016

KONGSI BERSAMA






BHUTAN NEGARA GUMBIRA
Cukong lari, aku apa peduli .. berjuta Bangla dan Nepal pulak akan mari .. yang penting Zahid happy, buat duit berkodi-kodi. Kamu tahu tak Bhutan negara yg punya penduduk paling happy dalam dunia .. Bhutan tak kaya, tapi hasil negara dikongsi bersama .. sebelum tu Bhutan yg punya penduduk hanya 750 ribu telah menghalau keluar 100 ribu penduduknya yang tak reti bahasa dan budaya Bhutan .. 

ingat bahasa jiwa bangsa dan negara. Sempena hari malaysia jom kita nyanyi lagu Terang Boelan, janji Najib happy, Badak happy, Maslan Kontot happy, mereka happy sebab duit mereka berpeti .. rakyat hanya jilat saki-baki dan GST .. mampuih. on CUKONG MULA SUSAH HATI
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 9/16/16




-------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ahchukong nak lari.. keh3...

kata ku:

cepat sikit... cepat jual kat najib&geng semua equity...

dia org tgh banyak duit tu...

kilang2, estate2, stable kuda, pub2, apartment2... hahahahahhaaa...

jgn lupa.. tanah kubur sekali kasi let go...

esok2 bior geng pak malau je jahanamkan negara nie...

Cahaya Al Majid berkata...

Sindiran.terbaik..tepat dan padat...hahaha

Tanpa Nama berkata...

Orang BODOH memang selalu happy bahagia

Apa lagi boleh buat pun

Makan kangkong cium KENTUT aaja lah

Hari hari papa kedana miskin

Tapi dulu dah kaya lahap dedak

Tengok ajja bebudak DBKL semua senyum juta juta ada sudah