.

Jumaat, 16 September 2016

JAWAPAN AHMAD MASLAN




SAKIT BISUL
Assalam Ayatollah TT, time kasih la rindu kat gua jugak lu akhirnya. Gua skarang malleh nak bising sangat sbb kebangangan gua ada ramai pelapis dlm UMNO ni. Gua dah rekrut ramai sgt dan kesemuanya berjaya berjaya belaka. Terutama Keruak, Pembantu Rosmah si.Rizal.Mansoor, Rahman Dahlan. 

Gua skrgmasih sakitjubo mcm dulu jugak. Punat bisol masih sama, tumbuh 3 biji bisol tepi lubang jubo.gua. 

Alhamdulillah tengah teaming ngan Haji Hadi. Haji Hadi.ni, bukan ekau ja bingung.layan serban bakul ni, kita.worang pun biol. Kekadang terase.nak lempang ja. Mujur gua mmg cool. Kalo idak, tak pasal2 bengkek kepale org tua tu. Salam sayang comlot TT. Sekian...adehh adehh...sakit jubo. on SIAPA ADA NAMPAK AHMAD MASLAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/16/16
--------------

1 ulasan:

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Kedutan jubur md msLan...itu kesimpulan dan kesempatan ucapan untuk nya