.

Selasa, 13 September 2016

BUKAN DARI MOVETI MOVETAK




KAH KAH KAH

GUA INGAT

DOSA DARI 

MOVETI MUFTAK

KALAU DARI 

ALLH OKAYLAA

NO WORRIES



F.BOOK

Dosa dan pahala ditentukan Tuhan.
Dosa dan pahala tidak ditentukan oleh pimpinan Amanah.
Boleh tak, pimpinan amanah berhenti dari tiru perangai parti wilayatul faqeh Malaysia?



























----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku sokong wanji. bukan hak kita nak letak pahala dosa pada perbuatan yg tidak dinyatakan oleh Allah dan RasulNya saw.

begitu juga segala fatwa yg hanya berlandaskan air lior basi pun tak boleh diguna pakai.

tp kan... knp korg bila wudhu' korg basuh kaki, walhal dlm al-Quran sudah jelas dan nyata disuruh SAPU (USAP) KEPALA DAN KAKI HINGGA KE BUKU LALI?

dimana dtgnya perkataan dalam kurungan (BASUH)yg terdpt dlm terjemahan? adakah Allah swt terlupa tersilap termistake krn tak suruh basuh. maka ularmak2 terpaksa membetulkan Allah swt dgn meletakkan perkataan basuh dlm kurungan dlm terjemahan?

Tanpa Nama berkata...

BUKAN SEMUA TUNGGAO TU GATAL

Tapi ada TUNGGAO boleh bawak KURAP

Jaga jaga lah kalau ada KURAP kena buang TUNGGAO nya dulu

Kalau TUNGGAO lahap KARUNG GUNI BULAN boleh bawak KURAP jugak kan

HIDUP TUNGGAO !!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Ada jugak ke ahli Amanah yg cobak cobak nak rekrut Allah? Renti kan lah kerja2 mcm tuu. Tak paham2 lagi ke, Allah tu hak mutlak part PIS sahaja. Jadi ahli PIS adalah tiket ka sorga.

Tanpa Nama berkata...

Haha.. dah mula perang siapa leboh pandai agama.

Ini yg buat melayu naik stim.