Selasa, 13 September 2016

MASIH ADA HARAPAN







MASIH ADA

HARAPAN KE?

KOMENTAR
awal tahun ini ku li 
bergambar dengan mahathir
bergambar dengan muhyiddin
buat komen tak puas hati dengan najib
mahathir buat deklarasi rakyat
tup tup ku li dan najib
buat deklarasi kelantan
tup tup dengar berita najib
janji nak beri jawatan dalam kabinet
tup tup rombakan kabinet
tu tup ku li dapat taik masam
buat kenyataan nak berhenti

tetiba batal
kenapa?
masih ada harapan kerana
amerika akan tangkap najiob
makan pm peralihan ialah ku li kita
amin


Ku Li tak jadi bersara, mahu kekal jadi YB

Anggota Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah hari ini menarik balik hasratnya untuk bersara daripada pentas politik dan menjadi wakil rakyat.
Beliau yang juga Ketua Umno bahagian Gua Musang berkata demikian semasa ucapan penangguhan Persidangan Perwakilan Umno bahagiannya di Bukit Chekati, hari ini, demikian menurut laporan Bernama.
Kata Tengku Razaleigh atau lebih popular dengan panggilan Ku Li, keputusan itu diambil selepas persidangan itu meluluskan usul supaya beliau kekal menerajui Umno bahagian Gua Musang dan menjadi calon bagi mempertahankan kerusi Parlimen kawasan yang sama.
Dalam perkembangan berkaitan, Ku Li berkata, pertemuan bekas perdana menteri Mahathir Mohamad dengan  Anwar Ibrahim di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada Isnin lepas disifatkan mempunyai motif politik tertentu.
Pertemuan itu mungkin helah politik Mahathir bagi menarik sokongan rakyat terhadap Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) yang baru didaftarkan, selain cuba menjalin kerjasama dengan parti pembangkang lain, ujarnya.
"Mesti ada sesuatu (pertemuan Mahathir dengan Anwar). Dr Mahathir selalu buat kejutan, tetapi saya percaya pertemuan tersebut hanya demi kepentingan politik semata-mata," katanya kepada pemberita.
SORONG TARIK

TARIK SORONG

TAK PANCUT2

KAH KAH KAH





------------

2 ulasan:

Mat merdeka berkata...

Pertemuan Anwar dan Mahathir kau kata ada motif politik....yang kau menarik balik hasrat untuk bersara daripada pentas politik dan menjadi wakil rakyat tu bukankah itu juga adalah motif politik. "Mengata dulang paku serpih..mengata orang awak lagi lebih"...pigi da!!!!!!. Politik kau tu untuk tembolok kau je...bukan politik untuk kebaikan negara.

Tanpa Nama berkata...

KULOP TAK SUNT LAH TU

TU SEBAB ADA TUNGGAO

Sah ke kalau ikut SAF MASJID ?????

Eh , tak kan tanya pun tak boleh