.

Selasa, 13 September 2016

PELAWAK DARI GUA MUSANG






CALON TETAP

PM MALAYSIA

BUAT LAWAK

KAH KAH KAH



Dr. M-Anwar hanya bermain politik

Tengku Razaleigh Hamzah (tiga dari kiri)  bersalaman dengan perwakilan
GUA MUSANG 10 Sept. - Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah menyifatkan pertemuan bekas Perdana Menteri,  Mahathir Mohamad dengan seteru politiknya,  Anwar Ibrahim baru-baru ini sebagai permainan politik bagi menarik sokongan rakyat.
- See more at: http://www.utusan.com.my/berita/utama#sthash.OTpLQrJH.dpuf



WOIT

MEMANG MAIN

POLITIK LAAA

MANGKOK INI

INGAT MAIN APA

KONDA KONDI ?

KAH KAH KAH

TANDA AWAL

DAH MENTAL

--------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Deklarasi Kelantan tu apa pula? Boria ke atau joget lambak?

panglimo potaseh berkata...

Kah kah kah .. Sudara Nuar dgn Chedet bersatu tenaga adalah untuk membersih gelaggang. Gelangang yg telah dilendiri oleh Najib dengan dot,dot,dot. Lepas mereka dah bersihkan gelanggang baru lah mereka boleh bermain plak .. pusingan akhir gamaknye.

Tanpa Nama berkata...

Kuli ni iq lemah ker? Kata ada degree in Ekonomic. Of coz ler politician main politik. Lee chong wei main badminton takkan nk main hoki. Pelacor main pookii. Huhuhu. Sbb tu tk boleh jd pm. Huhuhu. Tun m dulu silap besar. Dia pi pecat anwar. Sbb percaya kpd penasihat yg anti anwar. Penasihat tu percaya bilo anwar jd pm nescaya habis dedak. Itu jer ako rasa bro TT. Khalas

Tanpa Nama berkata...

PENING KIRA KARUNG DALAM GUA GELAP GELITA

Memang tak sehat pun

Taik kelawar bau racun lah

Tanpa Nama berkata...

Kuli ni contoh budak nerd yg idealis main politik dan bercita cita nak jadi PM, tapi sayang.. dia bodoh.

Tanpa Nama berkata...

Deklarasi kelante tu kuli kato mcm buku kehadiran jer. Iniler kuli nk tipu rakyat. Padahal deklarasi tu maksudnnye sokong penoh najib pm. Huhuhu

Tanpa Nama berkata...

Gilo.. bang non same naik je dulu, tun pun sama naik jugak dulu.. cume skang nak betulkn, ikut cara diaorg... sbb cara dia org, adalah acuan mejoriti rakyat melayu... tetibe najib bawak acuan bentuk karung duit.. tu yg depa tak bekenan..