.

Selasa, 13 September 2016

SOMBONG DAN BODOH






REPLIKA SOTONG
Oooo baru aku tahu, kalau nak bina tugu jgn bina menyerupai benda hidup .. jadi kalau sesiapa nak bina tugu kontol binalah kontol yg mati pucok .. kah kah kah .. sesiapa nak bina tugu Najib atau Chedet kelak, binalah masa ia dah dikapankan. Tapi replika sotong di Ganu OK .. tak harang. on INI DIA MAKNA JADONG
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 9/13/1

SOMBONG SOTONG
Ye la agamawan semua jahat bodoh sombong sotong dan apa apa lg la yg tak baik.yg bijak pandai org otak liberal sekular plural mcm hang.sama la mcm yg naik unta kat atas tu.unta bogel dia pun bogel.sekurang kurang unta tak akan ditanya diakhirat.agaknya apa jawapan org yg tak tutup aurat tu.bleh jwab cengini agaknya.ala tak tutup aurat dosa kecik aje.kami boleh cover dgn mengutuk pemimpin yg zalim.kecil atau besar ia tetap dikira dosa n tunggulah sambil berbogel sementara dosa n pahala kamu dikira. on INI DIA MAKNA JADONG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/12/16
BAPAK DEDAK
Ado BAPAK dodak Ado lah BAPAK pigs ADo lah siJadong p/s pigs = Parti Ikatan Gagasan Sjhtera on JADONG OOO JADONG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/12/16

LATIN
jadong perkataan Lain bg jamban taik .. hahaha on APA ITU JADONG?
noname
on 9/12/16


MAKANAN ITIK
Jadong adalah sejenis makanan itek yang berwarna hijau dan melekit melekit. Kah kah kah Tag line: mamak kopii tarik satu on INI DIA MAKNA JADONG
Mohamad Fadzli Mohd. Noor
on 9/11/16



JABOBONG
Ooooo..jadong ni sama la dengan jabobong yang direka oleh bapak saudara pada saudara aku dulu....dan jabobong atau jadong ni adalah panjangan dari bobong yang maksudnya bodoh sombong (bodoh sombong je tanpa sifat jahat)...contoh bobong ialah...er aku nak cakap menteri 3.85, tapi bila pikir balik, semua menteri umngok ni jahat belaka, semua gila jawatan nak bolot harta dan kuasa, jadi mereka semua bukanlah bobong sebaliknya jabobong atau jadong ! on INI DIA MAKNA JADONG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/11/16
GO-BLOK
Betul tekaan Gwe Bebende GO-BLOK ada banyak lo.... on JADONG OOO JADONG
Anonymous
on 9/11/16

JADONG SEDUNIA
Ada DUA JADONG SEDUNIA Satu HUMPTY DUMBTY anak buah ULARMAK GENTING Lagi satu SUNNY DUMMY lah , siapa lagi Eh ada banyak ke ????? on INI DIA MAKNA JADONG
Anonymous
on 9/11/16


---------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apabila hudud tuang amanat putarjaya dapat disedondonkan maka ucaplah selamat tinggal kepada mr.Kasino , mr.Empat ekor bersaudara , mr.Tax jualan arak babi harbi dan puak riba-rabies.Pada masa itu kita yang akan melaporkan kejadongan SR & WSJ dan tunggu tindakkan saman oleh mereka.

Tanpa Nama berkata...

Anonymous jabobong, laaaa.... aku rasa kan, bapak sedara pada sepupu aku mesti sepupu pada bapak sedara pada saudara kau tu, sebabnya bapak sedara sepupu aku ni pun ada cipta satu perkataan lain nak melabel orang yang bodoh sombong, dia panggil "sombo". Kalau orang tu bodoh, sombong dan tambah lagi jahat pulak, dia panggil "somboja". Nampak macam perkataan sombo lembut sikit banding dengan bobong. Somboja pun bunyi lebih lembut banding jobobong. Mungkin tengok tahap kemarahan kita pada orang-orang begitu haha