.

Khamis, 1 September 2016

BUKTI MALAPETAKA







SEKARANG

BARU JELAS

KENAPA 

31 OGOS

HARI MALAPETAKA

BUKAN RASUAH

DISIASAT TAPI

YANG BUAT

LAPORAN AKAN

DITANGKAP




Pendrive TMJ: Tindakan tegas menanti pembocor rahsia FAM

 | September 1, 2016
Hamidin berkata, FAM belum tahu siapa yang menyampaikan bukti ketirisan kepada TMJ dan persatuan itu akan menunggu isi kandungan sebenar pemacu pena itu disahkan Khairy.

PETALING JAYA: Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) sedang menyiasat individu yang menyerahkan pemacu pena atau ‘pendrive’ didakwa mengandungi bukti ketirisan badan induk bola sepak itu kepada Tunku Mahkota Johor (TMJ), Tunku Ismail Sultan Ibrahim.
Setiausaha Agung FAM, Datuk Hamidin Mohd Amin berkata, pihaknya akan mengambil tindakan tegas terhadap individu terbabit, selepas mengetahui isi kandungan sebenar pemacu pena itu daripada Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin.
“Setakat ini, kita tidak tahu lagi siapa sampaikan maklumat kerana kita biarkan perkara (maklumat dalam pemacu pena) tersebut disahkan terlebih dahulu oleh menteri.
“Kalau ada kakitangan atau pegawai yang membocorkan rahsia ini, sudah tentu tindakan tegas akan diambil. Kami sudah berbincang dengan barisan exco dan kita lihat perkembangan selanjutnya selepas ini,” katanya di Wisma FAM, Kelana Jaya hari in




31 OGOS IALAH

NAKBA - INI 

BUKTI JELAS

YANG BUAT BAIK

DISIASAT YANG

RASUAH BEBAS


-------------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tuan tulis gini, sekor Melayu pun x paham. Orang Melayu hanya tahu cakap arab, x paham pun x pa. Janji cakap ja. Mcm kitab suci Quran tu. Derang baca Quran berpuluh tahun, x paham pun x pa. Baca Quran mcm burung tiung, berdengung muncung mulut2 sampai buleh sangkut dgn cawan.

Lengkali tulis arab ya.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Ini baru betul SUNNAH WALL RASUAH

Lembik boleh pancut berkata...

Bangang ke apa FAM ni ??? Bukan orang cerita pasal dalam kain bini kau. Ini cerita rasuah yang berlaku dalam FAM. Ini kira macam gengster kampung ugut pemberi maklumat kepada polis gamaknya. Huh...melayu ramai dah sewel nampaknya!!!!!!

ular guni berkata...

Ini satu kerja bangang...kalau ada isu rasuah...salahguna kuasa maka perlulah merujuk kepada SPRM. Ini tidak, pihak pentadbiran FAM pulak nak siasat siapa dalang yang membocorkan rahsia tu. Seolah-olah FAM cuba melindungi perbuatan mungkar FAM itu sendiri. Ini kes sudah berat dimana pihak terlibat tidak tahu membezakan siapa yang berhak melakukan penyiasatan kes ini. Engkau orang ingat FAM ni bapak kau yang punya ke?????

Tanpa Nama berkata...

Bila bola nk maju. Bilo ramai balaci umnok dlm Fam. Wait bila nk ngap. Mano byk wang situ umnok kerumun. Umnok n rasuah ibarat kentut n taik. Setuju tak?? Huhuhu

Tanpa Nama berkata...

Dah dapat projek, semua kes tutup. Dulu Kini Selamanya... Cerita pendrive, semua wayang.

*
**