Khamis, 1 September 2016

TIPU TERUS MENIPU





TIPU TERUS MENIPU
Negara ini sudah menjadi bapak segala haramjadah. Orang Melayu, Cina India dan segala bangsa hidup berbagai budaya dan boleh menyamar dgn menggunakan budaya orang lain untuk selamatkan diri, mengecohkan orang lain, malah dalam kepala otak ramai orang ialah WAJIB MENIPU, MENIPU DAN TERUS MENIPU. 

MENIPU ini adalah RUKUN bagis setiap agama masakini. Ianya tidak diceritakan secara khas dalam mana2 agama sekalipun. Jika diceritakan, maka kantoi abes segala agama atas mukabumi ini. Baik Islam bermazhab PAS, juga bermazhab UMNO, Islam liberal atau apa jua bentuk Islam, semuanya untuk menunjukkan diri sendiri suci, tuhan menyebelahi beliau, anak beranaknya, menternak Allah Taala juga menjadi tuan kepada Allah Taala, semuanya boleh terjadi. 

Bagi yg bermazhab UMNO, kita sudah sedia maklom. Mereka adalah golongan BRAHMIN. Tak ada siapa yg boleh kacau atau jentik. Begitu juga raja2 yg menjadi wakil tuhan untuk menjaga dan menjadi ketua agama daerah jajahan masing2. Sejak 2-3 tahun lepas, on SATU INGATAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/31/16



ENTOTA


---------------

Tiada ulasan: