.

Khamis, 29 September 2016

CALON TETAP PERDANA MENTERI




HAJI HADI CALON PM
Lucu.... Satu ketika peristiwa sama berLaku sebeLum pru 13 heboh Masa tu hj hadi caLun PM, Hj Hadi Masa tu hanya mengumpuL dan Menahan diri Dari meneLan air Liur yg mencurah-curah daLam muLutnya...

matanya terMasuk ke daLam kerongKong menjadi tirus dan anak matanya meneLan pemberita dan press semua...tapi tak teLan juga air Liur tu... hebat hj hadi on SILA RENONGKAN
Publish | Delete | Spam
Nazrio Dond DoLLa
on 9/28/16






------------

7 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Dengan adanya keris yg panjang tak masuk akal, yg di pikul oleh Hadi tempoh hari .. aku rasa Tuang Guru ni dah layak sangat-sangat jadi PiEng atau PM. Tabik Tuang Guru .. agaknya cam ne lah ghope nye pemerintahang Tuang Guru kita ni .. beghape banyak tangang yg akang di potong nanti .. Ton Ton Wee dah tentu jadi Menteri Peneranggang .. tentu banyak gambar Jermang nanti.

Tanpa Nama berkata...

Kalau SOTONG MAN jadi PM

Tinggal BANGLA MYANMAR saja lah dalam negara

Yang lain naik KAPAL hanyut ke BANGLA MYANMAR

Sekim TEBAR SERBAN buat modal tangkap ikan SEMBILANG suka lah pendatang pendatang tu

Ada MASYOOOOKKKKKKK

rusli rashid berkata...

Hebat sungguh kamu Sdr isham. Semoga Allah membalas kamu dgn yg setimpal. Jika kamu tidak bertaubat kamu adalah musuh Dubai akhirat

Tanpa Nama berkata...

Jentik telinga pun x pernah kena...ada ati nak jd pieemm...
Cuba banding dgn apa yg dilalui oleh bang nuar...jauh sutun dari bot...kihkihkihh...

Tanpa Nama berkata...

Tuang President bila nak taubat melabel jelik? Jangan marah, saya Tanya jer

Tanpa Nama berkata...

Nabi saw dulu pun dihina dan dugaan yg berbagai. Semuga Tn Guru tabah. Yg menghina tu pun orang biasa je pun.

noname berkata...

di war2kan perjuanganye adelah mengikut al-Quran n' sunah nabi tp adekah nabi kite berperut buncit? jelas dari tindakanye, kate2nye, fizikalnye jg pendirianye menampakan pemiliknye seorg yg bongkak, pemalas, penurut nafsu sendiri n' tiade pendirian. inikah dia contoh yg harus di jadikan ikutan n' tauladan dari seorang yg mengaku dirinye pewaris nabi?