.

Khamis, 29 September 2016

MAT KONTOL NAK LAWAN BERSIH





KENYATAAN MEDIA
28 SEPTEMBER 2016

BERSIH 2.0 menafikan dakwaan Jamal Yunos

BERSIH 2.0 menafikan sekeras-kerasnya dakwaan oleh Jamal Yunos pada sidang media pada hari ini.

BERSIH 2.0 tidak ada apa-apa kaitan dengan mana-mana kumpulan militan seperti yang di dakwa oleh Jamal Yunos. Malah, BERSIH 2.0 tidak punyai apa-apa cadangan untuk berhimpun di lapangan terbang. Kami akan meneruskan konvoi mingguan kami dan himpunan 19 November 2016 seperti dirancang dan yang diumumkan pada tempoh hari melalui kenyataan akhbar kami.  Kami percaya dakwaan berniat jahat ini bertujuan untuk mewujudkan rasa takut dalam kalangan peserta aman konvoi dan himpunan.

BERSIH 2.0 dalam proses perbincangan dengan pasukan peguam kami untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap tuduhan berniat jahat Jamal Yunos. BERSIH 2.0 akan memastikan pihak-pihak yang membuat tuduhan berniat jahat ini.

BERSIH 2.0 sedang mempertimbangkan semua tindakan undang-undang yang boleh dan akan diambil terhadap tuduhan jahat yang telah dibuat dan akan mengheret mereka yang mencipta dan menyebarkan fitnah ini ke muka pengadilan.

BERSIH 2.0 adalah dan akan terus menjadi gerakan rakyat dengan tujuan dan maksud yang jelas untuk memperjuangkan pendemokrasian secara aman melalui penambahbaikan pilihanraya dan institusi.

Dikeluarkan oleh:-
Jawatankuasa Pemandu BERSIH 2.0



Baju Merah dakwa BERSIH diserapi IS pula

Gerakan Baju Merah yang diketuai Jamal Md Yunos hari ini mendakwa himpunan BERSIH 5 yang dijadual berlangsung 19 November ini diserapi elemen kumpulan pengganas IS pula.
Jamal yang juga ketua Umno Bahagian Sungai Besar itu mendakwa kenyataan tersebut dibuat berdasarkan maklumat yang diterimanya.

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH PUNDEK KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
---------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MAT KONTOL ini perangai sama macam ANJING LIAR

Bila sama kawanan nya berani lah menyalak walau nampak GAGAK TERBANGAN

Tapi bila sendirian , nampak KUCING PUTIH pun chabut.... chabut.... chabut

Kan bebudak BAHALOL tu

Mana ada OTAK pun

Kena pulak Melayu Melayu rempit

Biasa lah

Nak pau 50 rengget cukup dah

GOBLOK banget sih

chaoticwunderkid. berkata...

Kelakar betul si banggang ini...................semua harta hasil dedak. Kalau nak dia cari rezeki halal sya ingat dia memang tak boleh.

Hasil harta dia pun dari dedak dan bolot dari jadi ahli UMNO.

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Kenapa pak jamaL kontoL ikan bakar tak jadi ku putih, najiK jer yg dapat anugerah ku putih

Tanpa Nama berkata...

Wakakakaka...jamal ikan bakar dpt info dari celah kangkang bik mama

Ahmad Faiz berkata...

Fight for your right. All baju merah are bastardized.