.

Khamis, 29 September 2016

PAS PARTI HIDU







PAS  JADI

PARTI AROMA

SENTIASA
Tuan Ibrahim: Pas boleh hidu kawan, lawan

SHAH ALAM - Sebagai parti lama yang telah berpengalaman dalam kerjasama politik, Pas mendakwa mampu menghidu kawan mahupun lawan.

Sehubungan itu, Timbalan Presidennya, Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, Pas kini sedang membina kekuatan blok politik ketiganya, Gagasan Sejahtera bersama rakan yang sedia menerima dasar dibawa parti Islam itu.


ADALAH SEMUA

DIBERI TAHU

JANGAN SESEKALI

TERKENTUT

DEKAT PAS

PARTI AROMA

AKAN DAPAT

HIDU KENTUT

JENIS APA

KAH KAH KAH



----------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hebat ilmu tuan man..macam anjing belaan umno bn je kuat menghidu lawan, kuat menyalak..sampai sekarang sarawak report tak diselak..apapun tarak..jual syurga jual neraka jual islang dan semuanya berharga rm90juta..

Boley Jalan berkata...

Macam parti kat jermang je......kena bayor tak?

Tanpa Nama berkata...

Pas kini sedang membina kekuatan blok politik ketiganya... er, sebelum ni parti pas ada 2 blok politik ke? Satu, pakatan rakyat. Yg dia dah talak satu. Lagi satu apa? Dengan parti mana pulak? Dah cerai jugak ke atau masih gantung? Blok ketiga kali ni pulak siapa yg dia dah pinang? Atau dah bertunang? Jangan kawin lari kat siam dah lah, nanti kena denda malu macam bung dgn zizie kuikuikui

Tanpa Nama berkata...

Hidu kawan dan lawan itu hanyalah cakap berlapik timbalan presiden pas. Cakap kasarnya bunyi mcm ni:

Kami ulamak maksum dan suci. Antara kami dan Allah tiada hijab. Kami sentiasa tahu niat kawan dan lawan sebab kami online dengan Allah. Blok ketiga kami dengan Ikatan sudah dapat restu Ilahi dan kami akan tadbir Malaysia bersama2 dengan Ikatan.

Tanpa Nama berkata...

Assalam...

Issey2... Nabi kan hendak semua umatnya ikut baginda ke syurga. Nabi jua bersifat pemaaf lg memaaf walaupun baginda pernah dizalimi, betul tak? Ini sifat org mukmin sejati. Mengikut ajaran Nabi Muhammad SAW hattakan org yg pernah fitnah baginda & ahli keluarga sekalipun dgn syarat menerima Islam ajaran baginda. Aneh betul issey langsung tidak ada sifat pemaaf. Nk ikut Nabi mana issey? Marilah kita sama2 belajar sirah agung baginda, jgn hanya buang masa & nk bermusuhan saja.

Ikhlas dari saudara seakhidah.

Tanpa Nama berkata...

Tidak hairanlah pis cuba pakai hidung sebab sudah penat pakai siku dan lutooot.Selama ni pakai serbankah?Jangan marah, saja tanya.