.

Khamis, 15 September 2016

HANYA JAGUH KAMPONG








ALI TINJU

HANYA JAGUH

KAMPONG?

PUUK KRAAK

DUUB BRAAK

MUUNT TRAAK

CIIIP PRAK

MERDEEE


















Senaman punggung: Ali Tinju gengster kampung, tidak layak cakap pasal demokrasi

Khairuddin Abu Hassan membidas kenyataan Presiden Gerakan Merah Mohd Ali Baharom yang mahu mengadakan 'senaman punggung' di hadapan rumah Maria Chin Abdullah sebagai satu ugutan yang tidak  berlandaskan demokrasi.
 Beliau berkata, pemimpin gerakan baju merah itu hanya seorang penyangak dan gengster kampung yang tidak layak untuk bercakap soal demokrasi dan undang-undang.
"Penyangak dan gangster kampungan Ali Tinju berperangai macam orang yang tidak bertamadun dan kini dia nak bercakap mengenai amalan demokrasi serta keluhuran undang-undang?
"Jangan nampak samseng dia saja.. nak asyik jual nama bekas tentera untuk mengugut orang lain," tegasnya dalam satu kenyataan hari ini.
Khairuddin membuat kenyataan demikian ekoran semalam, Presiden Pertubuhan Pembela Nasib Melayu Malaysia (Gerakan Merah) yang dipimpin Ali Baharom atau lebih dikenali sebagai Ali Tinju mahu mengadakan 'senaman punggung' di hadapan kediaman Pengerusi Bersih Maria Chin Abdullah pada 19 September ini.
Maria sebelum itu mengumumkan akan menganjurkan himpunan Bersih 5 bagi tujuan bantahan persempadanan semula kawasan pilihan raya.
WOIT

NAK BUAT 

TARI BONTOT

DAH DAPAT

TAULIAH DARI

MAT JAMAL?

KALAU JAMAL

TAK SETUJU

WAJIB BATAL

KAH KAH KAH



--------------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dia ni kena tukar nama dari ...ALI TINJU ke ALI TONGGENG....NGO Pembela Nasib Melayu konon...piraaah...Melayu yang kebas duit berbillion2 tu yang kau bela....banggang betul orang yang ikut ngo ni...

Tanpa Nama berkata...

Bodoh mmg byk jenis, bodoh paling bodoh adalah bodoh makan taik tapi geng amno mmg bodoh dari bodoh makan taik... Super mega bodoh...

Tanpa Nama berkata...

Aku ingat Ali ni suka kasi orang main dia punya bontot....sebab itu tak boleh lepas dari aktiviti ponggong memonggong ni....kalau anak jantan buat la tarian PELIR....tapi apakan daya pelirnya kecil bangat pak....ya ampun kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Tu aje pun jasa dia jadi askar. Buat tarian jubo.

Tanpa Nama berkata...

Kalau duduk bersila, kepala tidak akan lebih rendah Dari bontoot.Nampaknya puak bangang INI mahu meletakkan otak(kalau ada) lebih rendah Dari bontoot, paling afdal bawah tapak kaki.Banyak2 tarian tradisi melayu, tarian tonggeng bonttooot bangang INI mahu buat.

Tanpa Nama berkata...

ali doggy.... doggy style... oh yeah oh yeahh

Tanpa Nama berkata...

Ini kebolehan luar biasa puak2 pengampu.. tak lari dari kaum bani melayu

Tanpa Nama berkata...

ali tinju n pengikut2 dia yg bodoh tu tak kebolehan lain sbb bodoh dalam segala hal dan dia pulak nak menonjolkan diri.Otak dah tak berfungsi,yg ada cuma bontot..Jadi dia dan sibodoh2 pengikutnya terpaksa la buat tarian bontot..apa standard punya bekas perajurit kalau berjuang dengan bontot..rajin2 lah membaca,jgn asyik gebang kt kedai kopi je...bukalah sikit minda tu baru lah org respek..