.

Khamis, 15 September 2016

BETUL TIDAK APA TT CAKAP?








BETUL  TAK?

APA TT CAKAP

SPR SEDANG 

MERANCANG

UNTUK PASTIKAN

NAJIB MENANG

BESAR PRU14

KOMENTAR
sempadan akan diubah
sempadan akan dialih
untuk pastikan najib menang
dari awal  telah diberitahu
bahawa beluma ada terjadi
dalam negara dunia ketiga
kerajaan yang zalim berubah
hanya melalui pilihan raya

persempadan semula ini
akan dibantah
bersih akan bantah
100 pengundi akan bantah
tapi spr milik najib
mahkamah milik najib
semua sia sia
persempadan baru akan wujud

ingat kali akhir persempadan
pada tahun 2004
apa jadi?
mat sabu kalah
mahfuz kalah
dan dolah bdawi mennag besar

ini akan diulangi pada pru14
yakin lah najib akan menang bersar

NOTA
pada pru14 ini malaysia
akan buat sejarah dunia
apabila kerajaan akan diubah
melalui proses undi




























Cadangan tukar sempadan p'raya di KL, Terengganu

Sempadan pilihan raya untuk 11 kawasan parlimen di Kuala Lumpur akan bertukar, berdasarkan cadangan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR)
Terengganu menyaksikan cadangan kesemua lapan kerusi diubah, sementara Johor menjadi negeri paling banyak perubahan dicadangkan, iaitu di 21 daripada 26 kerusi.


Ini diikuti Selangor (18 daripada 22 kerusi terjejas) dan Perak (17 daripada 24 kerusi terjejas).

Untuk Sabah, perubahan dicadangkan untuk 15 daripada 35 kerusi parlimen.

Tiada perubahan untuk Perlis, Putrajaya dan Labuan.

Maklumat ini berdasarkan notis SPR di akhbar-akhbar utama hari ini, yang disiarkan bawah Seksyen 4, Bahagian II, Jadual ke-13 Perlembagaan Persekutuan.

Antara lain, ia menyenaraikan jumlah pemilih dicadangkan setiap kawasan, perubahan nama dan sama ada sempadan kawasannya diubah.

Orang awam boleh menyemak dan membuat bantahan terhadap cadangan itu sehingga tamat waktu bekerja pada 14 Ogos depan.

HANYA SATU

JAWAPAN

SATU JUTA

TURUN DEMO

KE DATARAN

BERSIH5

-----------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Heraaaaan aku. Dah lama bertahun gak aku diliput musykil ni. Kenapa setiap musim mesti adaaaaaa je spr buat pertukaran sempadan pilihanraya?????? Tak pernah tak tukar!! Setiap kali pru mesti dah ada pertukaran sebelum tu. Agaknya spr ni takde kojo lain??? Atau sepanjang zaman dari dulu kini dan selamanya semua orang spr tu tak reti buat kerja dan asyik buat silapppppp je setiap kali buat sempadan lalu tahun-tahun berikut kena betulkan balik buat lain tapi tak gak reti salah lagi lalu kena ulang betulkan pulak dan lagi dan lagi dan lagi.......????? #*$%#!!!!!
Tapi dalam musykil hal ni, aku lebih musykil tiba-tiba ada suara mewakili parti bersatu mahathir&muhyidin yang menentang najib, nasihatkan supaya parti brrsatu jangan tercemar dengan buat baik pada anwar...... musykilnya suara ni datang dari lebai dahi lebam tak mandi tak berak berapa hari shy fool kahkahkahkahkah!!!!! #*$%#!!!!!

Tanpa Nama berkata...



bantahan 14 ogos depan??

tahun depan punya ogos kah??

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah
yang dijangka sudah mendatang
semua akan terbalik
kah kah kah
najiba kuat selagi ada jawatan
selagi ada kaki pembodek
selagi ada tukang jilat
semua dia kuasa
sapa berani lawan
duit tuhan kuasa
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

gua nk ckp satu jer..sebab tu mantan Panglima Angkatan Tentera tetibe jadi Ketua Pengarah Majlis Keselamatan Negara. sesuatu telah dirancang begitu lama. ko kene paham TT. demi memastikan najib terus berkuasa, MKN perlu diletakkan dgn penjilat penjilat tegar dia. kalau letak org lain, takut nti badan keselamatan berpaling tadah, najib dgn rosmah mampus masuk penjara.. semuanya disusun cantek. spr setel..mkn setel.. now ape lg tak setel ? cuba ko fikir dan kupas.. kah kah kah.. aku tau sebab aku memang tau..

Tanpa Nama berkata...

BANGLA 1,5 JUTA jadi orang ke

Atau jadi HANTU

Ada BON BON

Cabut..... Cabut..... Cabut.....