.

Khamis, 15 September 2016

SIAPA ADA NAMPAK AHMAD MASLAN







SIAPA TAHU

DIMANA ILANG

AHMAD MASLAN

BETUL KE DIA

JADI CHEF

LE NASI GORENG

MAXIM OF PARIS

BERI TAHU

AHMAD BAHAWA

MALAYSIA JADI

SEDIH TANPA

LAWAK DIA




-------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dah kena simen kot..

Tanpa Nama berkata...

Tak tau ke TT? Nk tahu dmna Mat maslan? Dia gi bertapa...bnyk persaingan sejak duamenjak...almaklumlh cash is king,bnyk habuannya,kena lh cari ilham

Tanpa Nama berkata...

Ada KARUNG sama dia tak ?????

TOKAY KARUNG wokay.....

Ada BENTLEY macam budak DBKL

Bukan tak koman

Tanpa Nama berkata...

Assalam Ayatollah TT, time kasih la rindu kat gua jugak lu akhirnya.

Gua skarang malleh nak bising sangat sbb kebangangan gua ada ramai pelapis dlm UMNO ni. Gua dah rekrut ramai sgt dan kesemuanya berjaya berjaya belaka. Terutama Keruak, Pembantu Rosmah si.Rizal.Mansoor, Rahman Dahlan.

Gua.skrg.masih sakit.jubo mcm.dulu.jugak. Punat bisol masih sama, tumbuh 3 biji bisol tepi lubang jubo.gua.

Alhamdulillah tengah teaming ngan Haji Hadi. Haji Hadi.ni, bukan ekau ja bingung.layan serban bakul ni, kita.worang pun biol. Kekadang terase.nak lempang ja. Mujur gua mmg cool. Kalo idak, tak pasal2 bengkek kepale org tua tu.

Salam sayang comlot TT. Sekian...adehh adehh...sakit jubo.

Tanpa Nama berkata...

Tengah sibok buat 3-4 kerja 24 jam sehari. Selain bekerja sebagai andam kuali (juruhias kuali dengan timun,dia juga ambil upah tukang pencacai komen yang sangat sibuk, pagi kerja sebagai anonymous, tengah hari sebagai nick cap sardin, petang nick mutusammy, maghrib jadi ah pek dan malam jadi Ahmad dan tengah malam jadi James.Itulah 3-4 yang dia buat untuk meringankan keturunan harga GST.

Tanpa Nama berkata...

Aku tak sedih tanpa menteri jawa 3.85 ni. Sebab macam aku dah kata, menteri dan politikus bn ni walaupun mungkin asalnya baik atau asalnya pandai, tapi bila diberi jawatan besar je, semua tak kira la 0.85 ke atau 4 flat ke, bukan setakat jadi bobong atau sombo, tapi semua otomatik jadi jabobong atau jadong atau somboja, amat menyakitkan hati, takde sedih-sedih nyer, piirahh!