Khamis, 15 September 2016

SILA TEKA SIAPA CAKAP






KAH KAH KAH



sila teka 

siapa cakap



"Saya konsisten dengan pengumuman sebelum ini dan selagi mereka tidak mengikuti undang-undang kita akan turun memprotes tetapi jika mereka ikut undang-undang kita tidak akan campur," kata Jamal.
Pada 23 Julai lalu, Jamal telah melafazkan janji akan membawa himpunan Baju Merah versi kedua untuk berdepan dengan Maria jika BERSIH 5 diadakan.
Malah, Jamal turut menganggarkan lebih 300,000 orang akan turun dan 'memerahkan' Kuala Lumpur pada hari berkenaan.






----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jgn marah jamal...dia hanya cari makan cara yg dia tau... kerja bukan susah.... menyalak bila tuan suruh...menyalak bila tuan tidur...supaya sentiasa mempamerkan diri sentiasa bertugas dgn penuh semangat kerja....tuan akan beri tulang kerbau, lembu...paling kurang tulang KFC... begitulah cara yang diolah oleh musibah negara rosjiba...kedua memerintah dgn cara tersendiri...gaya penampilan sendiri...kalah emelda dan marcos..kalah aidid amin...kalah semua.....cara yang lembut....cara menikam belakang...berpura pura amat baik di depan tetapi sebenarnya paling busuk dalam sejarah negara....tahniah baju merah....minta tambah nasi beriyani elaun kepada RM 100 boleh tak saudara mat bangla nepal dan myanmar kerana kos sara hidup semakin meningkat kah kah kah....